וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאטו סידר למילאן נקודה

דייויד בקהאם ערך הופעת בכורה, אבל הברזילאי עשה את העבודה וכבש צמד ב-2:2 מול רומא. 0:1 ליובה על סיינה, הפער מאינטר רק 4

הליגה האיטלקית חזרה לפעילות אמש (שבת), עם איבוד הנקודות של אינטר מול קליארי (1:1), אולם מרבית המחזור ה-18 נערך היום, כשבמוקד עמדה הפועת הבכורה של דייויד בקהאם בליגה האיטלקית במדי מילאן. הרוסונרי יצאו לאולימפיקו למפגש מול רומא עם הכוכב האנגלי בהרכב, וחזרו עם תיקו 2:2, בזכות צמד שערים של פאטו הברזילאי.

יובנטוס, שעומדת בראש הדולקות אחרי אינטר, אספה את הנקודות ב-0:1 חסר ברק בבית מול סיינה וצימקה את הפער מאינטר לארבע נקודות בלבד. נאפולי גם היא עבדה קשה כדי לזכות בניצחון מינימלי, 0:1 על קטאניה, ולהישאר במאבקי הצמרת. פיורנטינה, לעומתה, מעדה בארטמיו פראנקי מול לצ'ה ורשמה הפסד ביתי ראשון העונה, 2:1.

רומא - מילאן 2:2

כל הזרקורים טרם שריקת הפתיחה באולימפיקו הופנו לדייויד בקהאם, שערך את הופעת הבכורה שלו במדי מילאן וקיבל את ההזדמנות מקרלו אנצ'לוטי לפתוח בהרכב. מילאן לא ניצחה מחוץ לסן סירו מאז ה-26 באוקטובר, ועל פי הפתיחה נדמה היה כי העסק יחזור על עצמו.

רומא, שבמחזור אשר הוציא את הליגה לפגרה נוצחה 3:2 בידי קטאניה ונעצרה אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ניצלה את ההתרגשות המילאנזית ועלתה ליתרון בדקה ה-22 משער של מירקו ווצ'יניץ' המונטנגרי. גם ללא פרנצ'סקו טוטי, העליונות של רומא הורגשה בגדול במחצית הראשונה.

אנצ'לוטי כנראה ניער את שחקניו בחדר ההלבשה, כי לאחר מכן הם יצאו כמו מלוע של תותח. בדקה ה-48 הוציא קאקה כדור רוחב, שחקני רומא הרימו יד בחשד לנבדל ופאטו גילגל מקרוב פנימה. הג'יאלורוסי עוד לא נרגעו משער השיוויון והילד הברזילאי היכה שנית. פאטו פרץ לבדו, השאיר מאחור את מקסס והקפיץ באלגנטיות מעל דוני בדקה ה-53. בדקה ה-72 מירקו ווצ'יניץ' העניש את הגנת מילאן על חוסר תשומת לב, כשנגח כדור תועה אל הרשת של אביאטי. התיקו לא עושה שירות טוב למילאן, שממוקמת שלישית עם 34 נקודות, תשע פחות מאינטר הראשונה.

יובנטוס - סיינה 0:1

אחרי עונת התאקלמות לא רעה בשנה שעברה ומקום בליגת האלופות, יובנטוס כבר לחלוטין חזרה לצמרת. ג'יאנלואיג'י בופון התאושש מהפציעה אך נותר עדיין על הספסל, משם התאפשר לו לראות טוב יותר את אלסנדרו דל פיירו כובש באומנות מכדור חופשי בדקה ה-33, באחד המצבים הבודדים של יובה במחצית הראשונה.

סיינה, שיצאה לפגרה אחרי שלושה הפסדים רצופים, ניסתה להגיב באמצעות חוסיין חארג'ה, אבל הוא וחבריו היו חסרי דיוק מול שערו של אלכס מנינגר. הביאנקונרי המשיכו להראות רע, מה שלא הפריע להם לזכות בשלוש הנקודות ולצמצם את הפער מאינטר לארבע נקודות בלבד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

נאפולי - קטאניה 0:1

שחקניו של וולטר זנגה קיוו להפתיע בדרום איטליה, בדיוק כפי שעשו מול רומא לפני הפגרה (2:3). נאפולי, עם צמד הארגנטינאים לאבצי ודניס בחוד ומאחוריהם מארק האמסיק, הייתה בטוחה בכוחה לרשום עוד ניצחון תוך ניצול היכולת הרעה של יריבתה במשחקי החוץ. במחצית הראשנה שלטה נאפולי במשחק והחזיקה יותר בכדור, אך לא השכילה לאיים בצורה ממשית על שערו של אלבאנו ביזארי.

במחצית השנייה העניינים רק הלכו והפכו מסובכים יותר עבור הנאפוליטנים, שאיפשרו לקטאניה להגיע למצבים ולהיות דומיננטית ואף החטיאו פנדל מרגליו של האמסיק, אבל כריסטיאן מאג'יו מנע איבוד נקודות עם שער פז בדקה ה-80, מבישול של לאבצי.

פיורנטינה - לצ'ה 2:1

הוויולה התקשו לשלב העונה בין הליגה לאירופה ופתחו את 2008/9 עם ניצחון אחד בארבעת המשחקים הראשונים, אלא שמאז החלה התאוששות הדרגתית והקבוצה כבר במקום הרביעי. קשה להאמין שבפירנצה יש מי שמאמין בסיכויים לאליפות, אבל הקבוצה תיאבק כדי להגיע שנה שנייה ברציפות לליגת האלופות ולשם כך ניצחון על לצ'ה מהתחתית היה הכרחי.

אלא שלקבוצה של מריו ברטה היו תוכניות אחרות. כבר בדקה השישית חוסה קסטיו בישל לאורוגוואי גיז'רמו ג'יאקומצי את שער היתרון המפתיע. פליפה מלו השווה בנגיחה לפיורנטינה בדקה ה-24, אבל ארבע דקות לאחר מכן קסטיו כבש בעצמו את השני של לצ'ה. פיורנטינה לא ניצלה את הזמן שנותר וההפתעה של היום נותרה בעינה, עם הפסד ביתי ראשון לעונה זו.

רג'ינה - לאציו 3:2

הרומאים מהמקום השביעי הגיעו למפגש מול אחת הקבוצות החלשות בליגה ויצאו עם מלוא הנקודות למרות מאבק עיקש. דווקא ברנארדו קוראדי חגג ראשון מול אחת מקבוצותיו לשעבר, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה הרביעית והעניק יתרון לרג'ינה. גוראן פאנדב המקדוני לא נבהל, והגיב עם צמד מהיר (14 ו-21) כדי להפוך את התוצאה. מאורו סראטה, שדיבר השבוע על שאיפותיה של לאציו לשוב לאירופה, חיזק את דבריו עם בישול לשער השני.

רג'ינה לא נשברה וכבשה את השני שלה בדקה ה-63, מרגלי פרנצ'סקו קוצה המחליף, שנכנס רק עשר דקות לפני כן. המילה האחרונה הייתה, איך לא, של פאנדב. המקדוני שוב קיבל מסירת פז מסראטה וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

אודינזה - סמפדוריה 1:1
לאודינזה: מאוריציו דומיצי (62). לסמפדוריה: ג'נארו דלווקיו (57)

פאלרמו - אטאלנטה 2:3
לפאלרמו: פבריציו מיקולי (22), מארק ברשיאנו (39), אדיסון קבאני (81). לאטאלנטה: סרג'יו פלוקארי (65), פריירה פינטו (78)

בולוניה - קייבו 1:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (45). לקייבו: סרג'יו פליסייר (43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully