וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו: "אסתדר עם ריבר גם בלי עורכי דין"

חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר, ברח לארגנטינאים כדי לחתום בשורות ריאל סוסיאדד הספרדית. הנהלת ריבר מבטיחה להקשות על מעברו

קשה להגיד שידיעה כזו מפתיעה מישהו מאלה שמכירים את ההיסטוריה של סבסטיאן אבראו. החלוץ האורוגוואי, שהחליף קבוצות כמו גרביים במהלך השנים - 15, ליתר דיוק - התגעגע לתחביב שפיתח וערק מריבר פלייט לריאל סוסיאדד מהליגה השנייה בספרד.

המאמן החדש של ריבר, נסטור גורוסיטו, בנה על "אל לוקו" כמנהיג הראשי של הקבוצה העונה, וזאת על סמך היכרותם כשחקנים בסן לורנצו, אלא שלאבראו היו תוכניות אחרות. הכסף הגדול, בנוסף להזדמנות לשחק שוב בספרד (שם נכשל במדי לה קורוניה) שיכנעו אותו לעלות על הטיסה לספרד ולא על זו שהוציאה את ריבר למחנה האימונים במנדוזה.

"חשבתי שזה הדבר הנכון לעשות כרגע, במקום לחכות לאמצע תקופת ההכנה", הגיב אבראו בן ה-32 לטענות המושמעות נגדו מארגנטינה, שם האוהדים כבר מאשימים אותו בבגידה וההנהלה מבטיחה לעשות לו חיים קשים לפני שתאשר את העברתו. "זו הזדמנות גדולה עבורי לכפר על התקופה בלה קורוניה. הודעתי על כך עוד קודם למאמן גורוסיטו ולקפטן פרארי, כך שזה לא ממש בא בהפתעה. אני מאמין שאסתדר עם אנשי ריבר גם בלי עורכי דין".

בארגנטינה מדברים על כך שאבראו נפגע משחרורו של חברו אדוארדו טוציו וחשש מהמעמסה שתיפול עליו כשחקן המבוגר בסגל וזה שאמור להנהיג את חדר ההלבשה. הביקורת עליו רק הולכת וגוברת, במיוחד כשהם נזכרים כי השחקן ביצע את אותו תרגיל כשעבר לבית"ר ירושלים בתחילת העונה. המגעים עם חלוץ ניואל'ס כריסטיאן פביאני, עוד בית"רי לשעבר, הואצו ביממה האחרונה כדי לחפות על הנטישה של אבראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully