וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אסור לנו לבזבז משחקים"

לברון מסתכל קדימה לאחר הניצחון על הסלטיקס: "יש לנו מטרה גדולה". ריברס: "אחרי 7 פעמים בפלייאוף, אי אפשר לאהוב אחד את השני"

קליבלנד קבאלריס השיגה הלילה (בין שישי לשבת) ניצחון יוקרתי 83:98 על הסלטיקס. הקאבס רושמים מאזן מדהים של 0:19 בבית, ואילו האלופה הפסידה משחק שביעי בתשעת המשחקים האחרונים. לברון ג'יימס היה במיטבו עם ערב ענק של 38 נקודות וגם הגנה נפלאה על פול פירס.

"אני לא חושב שהיינו צריכים את הניצחון הזה כדי להראות שאנחנו חבורה שבטוחה בעצמה", אמר לברון. "רק רצינו להמשיך לשחק טוב ולשמור על הבית מושלם ועשינו את זה שוב. אנחנו לא רוצים לקחת צעד אחורה, כי יש לנו מטרה גדולה ואסור לנו לבזבז משחקים. היום השתפרנו מאוד", סיכם. ג'יימס אגב, שמע במשך כל ההמשחק את הקהל המקומי שואג: "MVP", ושיחק בהתאם.

"אנחנו קבוצה טובה, ואני אומר את האמת. האווירה חיובית ואנחנו נתגבר על התקופה הזו. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל יש לנו חוזק בקבוצה". המאמן, דוק ריברס יודע שסדרת הפלייאוף בין שתי הקבוצות בחצי גמר המזרח אשתקד, יצרה תחילתה של יריבות מופלאה: "אתה צריך לפגוש קבוצה בפלייאוף כדי לקבל כזו יריבות. אתה רואה את אותה קבוצה כל ערב, שבע פעמים, ככה שבפעם הבאה שנפגשים, אי אפשר לאהוב אחד את השני", אמר ריברס.

"לא הצלחנו לעצור את קובי"

קובי בריאנט היה בערב ענק של שיתוף. 13 אסיסטים היו ל-MVP לפני שהעניינים הסתבכו ומספר 24 החליט לקחת את העניינים לידיים. קובי קלע את 11 הנקודות האחרונות של הלייקרס כולל סל ניצחון שלוש שניות לסיום. "שיחקתי את המשחק שלי ונתתי לפייסרס לקבל את ההחלטות. הייתה לי הרגשה טובה לגבי הזריקה האחרונה, אבל גם במיאמי הייתה לי הרגשה טובה והכדור לא נכנס. הפעם הייתי חייב לוודא שהוא נכנס".

דני גריינג'ר שהוביל את אינדיאנה עם 28 נקודות הודה: "לא הצלחנו לעצור את קובי. הוא קלע מכל מקום, הלך לקו וקלע גם משם. זה פחות או יותר הסיפור של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully