וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדאסקו וסטפאנק העפילו לגמר בבריסביין

הספרדי טייל מול מתיו, הצ'כי הזיע מול גסקה. דמנטייבה זכתה באוקלנד, אזרנקה בבריסביין. הגרלה קשה לפאר. ינקוביץ' בספק לאוסטרליה

פרננדו ורדאסקו, גיבור גמר גביע הדייויס של ספרד, העפיל לגמר טורניר בריסביין, שם יפגוש את הצ'כי, ראדק סטפאנק. ורדאסקו לא התקשה מול הצרפתי, פול הנרי מתיו, וגבר עליו 2:6, 1:6 לאחר 78 דקות. סטפאנק עבד קשה יותר כדי לגבור על צרפתי אחר, ריצ'רד גסקה, 6:2, 2:6, 4:6.

בטורניר הנשים בבריסביין זכתה ויקטוריה אזרנקה מבלארוס לאחר ניצחון בגמר 3:6, 1:6 על מריון ברטולי הצרפתיה.

ועוד בטורנירי הנשים, אלנה דמנטייבה זכתה בטורניר אוקלנד. הרוסיה, האלופה האולימפית, נזקקה ל-88 דקות בלבד על מנת לגבור על בת ארצה, אלנה וסנינה 4:6, 1:6. עבור דמנטייבה הייתה זו זכייה מספר 12 בקריירה, ובדרך היא חלפה ברבע הגמר על פני שחר פאר. "שיחקתי טניס מצוין, במיוחד בחצי הגמר ובגמר. זו פתיחה נהדרת לשנה החדשה", אמרה דמנטייבה.

פאר עצמה זכתה להגרלה קשה במיוחד בטורניר הובארט, שייפתח מחר (ראשון באוסטרליה). הישראלית תפגוש כבר בסיבוב הראשון את המדורגת ראשונה בטורניר, פלביה פנטה האיטלקיה, המדורגת 13 בעולם.

המדורגת ראשונה בעולם, ילנה ינוקביץ', סובלת מוירוס בבטן וכרגע היא נמצאת בספק גם לאליפות אוסטרליה הפתוחה. ינקוביץ' פרשה מהשתתפותה בהונג קונג, לפני משחק מול הסינית ז'נג יי. "אני חלשה וחולה. ניסיתי לעשות הכל כדי לעלות לשחק, אבל אני מרגישה שהתגובות של איטיות. המטרה העיקרית שלי היא להיות מוכנה לאוסטרליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully