וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס מחכה למשקיע חדש

10.1.2009 / 20:00

קבוצת היורוליג הליטאית צפויה להודיע על הגעתו של מיליארדר אוקראיני כתומך העיקרי. ראוול מארשל הצטרף ללוקומוטיב רוסטוב הרוסית

ז'לגיריס קובנה קרובה להודיע על משקיע חדש. הליטאים, המצויים בקשיים כלכליים, שיוועו לאיש עסקים שיזרים קצת מזומנים לקבוצה וכעת צפויים להכריז (אולי כבר בסוף השבוע) על כניסתו של איגור קולומויסקי, הבעלים של "פרייבט בנק" כמשקיע העיקרי.

על פי דיווחים בליטא, נשיא ז'לגיריס, ארווידאס סאבוניס האגדי, הגיע מספרד כדי לסכם את העסקה, בה יעביר המשקיע האוקראיני 2.5 מיליון דולר לקבוצה. אחד מסלעי המחלוקת בין הצדדים היה בנוגע לשם הקבוצה, כשכרגע מסתמן כי הקבוצה תשמור על שמה הנוכחי, ללא כל תזכורת לשם החברה המשקיעה.

ז'לגיריס היא אחת הקבוצות הבכירות ביורוליג וב-1999 אף זכתה בתואר האירופי. העונה היא נאבקת עדיין על המקום בטופ 16, כשהיא מחזיקה במאזן שלילי של 7-2 שמציב אותה במקום הרביעי בבית ב' ומותיר לה סיכוי לקראת המחזור האחרון. הבשורות הטובות בהיבט הכלכלי בהחלט עשויות לסייע להגשמת המטרה.

ראוול מארשל חתם בלוקומוטיב רוסטוב

לאחר שהודיע בשבוע שעבר כי קיבל הצעה לחתום במדי מכבי תל אביב, חתם אמש (שישי) הפורוורד הגינאי-אמריקאי ראוול מרשל, במדי לוקומוטיב רוסטוב הרוסית. מרשל (2.01, 26), פתח את העונה במדי ציבונה זאגרב, אך בשל אכזבה מיכולתו בחלק ממשחקי היורוליג ובנוסף התנהגות לא הולמת שכללה קרבות רחוב באמצע משחק בליגה האדריאטית, שוחרר. מרשל אף זכה בתואר מצטיין שבוע 7 של היורוליג, שבוע וחצי בלבד לפני ששוחרר ממדי ציבונה.

הקללה שרובצת על שחקניה הזרים של הפועל חולון מהעונה שעברה ממשיכה ובגדול. אחרי שפי ג'יי טאקר נפצע בצורה קשה, אלטון בראון שוחרר ממכבי תל אביב ומאליק דיקסון הפך לשנוא הקהל בזאדאר, הודיעה אמש וילרבאן כי מצאה מחליף זמני לאריק קמפבל, שייעדר בחודשיים הקרובים בשל פציעה. מי שחתם בקבוצה הצרפתית במקומו של קמפבל הוא ניק פזיקס (2.11, 23), ששיחק בעונה שעברה במדי לוס אנג'לס קליפרס ודאלאס מבריקס, ואת העונה הנוכחית פתח תחת שרון דרוקר באוסטנד. בוילרבאן מסרו כי במידה ופזיקס ירשים, ייתכן ויחליף את קמפבל באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully