וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה שערים ורק שתי נקודות

ולנסיה ו-ויאריאל נפרדו ב-3:3 מרתק, שלא סייע לאף אחת מהן במאבקי הצמרת שלהן. סביליה התגברה על הרחקה וניצחה 1:3 את לה קורוניה

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם שני משחקים מוקדמים. ולנסיה הוליכה בבטחה מול ויאריאל, אבל זו השוותה, הלוס צ'ה עלו שוב ליתרוף הצוללת הצהובה שוב השוותה ואחרי 90 דקות נפרדו השתיים ב-3:3 מצוין. במשחק השני ניצחה סביליה את לה קורוניה 1:3.

ולנסיה - ויאריאל 3:3

ניהאט הטורקי אמר לפני הדרבי ש"בשבילנו זה משחק על שש נקודות", אבל לצערו הקבוצה שלו לא השיגה את מלוא הנקודות. לצערם של היריבים שלו, גם הם לא ניצחו, אבל לפחות הם עדיין במקום השני.

רובן בראחה כבש כבר אחרי דקה כדי להקפיץ את עשרות האלפים במסטאייה ולפני שהם הספיקו להתארגן וקצת להירגע, הכפיל דויד וייה כעבור 9 דקות עם שערו ה-14 העונה. למרות זאת הצוללת הצהובה סירבה להיכנע ופבריציו פואנטס צימק ל-2:1 רגע לפני הירידה למחצית.

ויאריאל החלה ללחוץ במטרה למצוא את השוויון והחמיצה, אבל פרננדו יורנטה עשה זאת 14 דקות לסיום בבעיטה חזקה מקרוב אחרי הדיפה של רנאן לבעיטה של רובר פירס. האורחים חשבו שאולי עכשיו הם יצליחו להשלים מהפך גדול, אבל כנראה שכחו לעשות הגנה ושלוש דקות מאוחר יותר העלה מאטה כדור מקו הרוחב ואדו המחליף נגח פנימה.

עוד 3 דקות עברו וחואן קאפדווילה נפל ברחבה אחרי נגיעונת של חואקין, סחט פנדל מפוקפק למדי בזכות שריקה של השופט המפוקפק למדי מדינה קנטלחו וג'וזפה רוסי עשה את ה-3:3 מהנקודה הלבנה ולמעשה חתם את התוצאה.

לה קורוניה - סביליה 3:1

סביליה ידע שמעידה בריאזור מול לה קורוניה המשתפרת עשויה לשלוח גם אותה למקום ממנו רואים את ליגת האלופות רק בטלוויזיה. רק השבוע השתיים נפגשו בשמינית גמר גביע המלך כשסביליה השיגה ניצחון ביתי 1:2, במשחק בו עמד במרכז תשומת הלב האקט המחאתי של פרדי קאנוטה שהסיר את חולצתו לאחר השער שכבש וחשף כתובת התומכת בעם הפלסטיני. היום קנסה ועדת המשמעת של הליגה את קאנטה ב-3,000 יורו.

סביליה נקלעה לפיגור בדקה ה-34 משער של רודולפו בודיפו וספגה מכה נוספת בדקה ה-40 כשאנזו מארסקה הורחק אחרי עבירה קשה על בודיפו. אולם, האנדלוסים יצאו למחצית השנייה עם אש בעיניים, הבקיעו שלושה שערים והשיגו ניצחון גדול. לואיס פביאנו כבש ראשון בדקה ה-51, רנאטו כבש את השני בדקה ה-78 ודייגו קאפל קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-90. סביליה עתה זמנית למקום השני עם 35 נקודות, בעוד לה קורוניה נותרה שישית עם 30 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully