וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון החליקה בסיבוב

האלופה סיימה ב-1:1 בלבד בבית מול לוריין עם פתיחת הסיבוב השני. שלושה משחקים נדחו, מארסיי ניצחה באוקזר 0:2, צפו בתקציר המשחק

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

החזרה של הליגה הצרפתית מהפגרה עמדה הערב (שבת) בסימן גל הקור שפוקד את אירופה ושגרם לדחייתם של שלושה משחקים מהמחזור ה-20 שנפתח היום: ואלנסיין - קון, נאנסי - ניס ולה מאן - ליל, כולם בגלל מגרשים קפואים.

מי שכן שיחקה היא האלופה ליון, שאירחה את לוריין למשחק קל על הנייר ופחות קל על הדשא. 1:1 בסיום בוודאי איכזב מאוד את האוהדים בסטאד דה ז'רלאן ונראה שליון עומדת בפני מאבק עיקש על אליפות נוספת. מארסיי יצאה לאוקזר וחזרה עם 3 נקודות אחרי 0:2 חלק ויפה וראן ממשיכה להיות המרענן הרשמי אחרי 0:1 על גרנובל בבית.

ליון - לוריין 1:1

קלוד פואל הביע את דאגתו מהחלודה הרבה של שחקניו כיוון שמשחק הגביע של האלופה בשבת האחרונה נדחה בגלל תנאי מזג האוויר ואולי הוא ידע למה. פואל המשיך לסבול גם מהיעדרותם של שחקנים כסידני גובו, ומתיו בודמר ולמרות שאדרסון העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-9, פאבריס אבריאל השווה בבעיטה מקרוב בדקה ה-42.

אוקזר - מארסיי 2:0

מארסיי ידעה שבורדו ופ.ס.ז' יפגשו מחר למשחק בו תאבד לפחות אחת מהן נקודות ובינתיים ניצלה זאת כדי לחלוף על פני הקבוצה מהבירה ולהידבק לבורדו. ממאדו סמאסה נגח את הראשון בדקה ה-43 אחרי הגבהה של בודווין זנדן והמקומיים נכנעו להרמה נוספת, הפעם של לורן בונאר, שמצא את מתיו ולבואנה חופשי ברחבה בדקה ה-77 והאחרון קבע 0:2.

ראן - גרנובל 0:1

ראן הצנועה, שלא זכתה באליפות מאז 1971, ממשיכה לדהור במעלה הטבלה ושער של מוסא סו הצרפתי-סנגלי בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-46, הספיק לה בשביל לאסוף שלוש נקודות נוספות על חשבון העולה החדשה.

מונאקו - נאנט 2:1
למונאקו: אלכסנדר ליקטה 86. לנאנט: ממאדו בגאיוקו 5, אורלן קאפו 43.

סושו - סט. אטיין 0:1
לסושו: דמיאן פרקי 65.

לה האבר - טולוז 1:0
לטולוז: אטיין דידו 80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully