וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: תיקו מאכזב לליברפול בסטוק

בניטז פתח את הפה על פרגוסון, אבל ליברפול פישלה במשחק החוץ מול קבוצת התחתית וסיימה ב-0:0. ארסנל - בולטון 0:1, וילה - ברומיץ' 1:2

שני משחקים בפרמיירליג בוטלו במהלך היום (שבת) בגלל תנאי מזג אוויר קשים ומשטחים קפואים. כבר בבוקר, בוטל המשחק בין פורטסמות למנצ'סטר סיטי. הטמפרטורה בעיר היא 7 מעלות ומשטח הדשא בפרטון פארק קפא. בנוסף, החליט השופט, רוב סטיילס, לא לקיים את המשחק בין פולהאם לבלקבורן. בלונדון שורר מזג אוויר סוער, ואילו המשטח בקרייבן קוטג' לא ראוי למשחק, לטענת סטיילס. עדיין לא נקבעו תאריכים חלופיים לקיום המשחקים.

עם פער של שלוש נקודות בראשות הפרמיירליג והרבה חלומות על אליפות ראשונה מאז 1990, עמדה ליברפול במוקד משחקי הפרמיירליג שכן שוחקו הערב (שבת). אך השחקנים של רפא בניטז סיימו ב-0:0 מאכזב מול סטוק סיטי והעמידו את פער הנקודות על ארבע, רגע לפני הקרב הגדול בין שתי הדולקות אחריה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, ביום ראשון באולד טראפורד.

אסטון וילה ממשיכה במסע לעבר כרטיס לליגת האלופות, לאחר ניצחון 1:2 בדרבי על האחרונה ווסט ברומיץ' ועלייה למקום השלישי. ארסנל שמרה על מרחק שלוש נקודות ממנה, כשגברה בקושי רב 0:1 על בולטון באיצטדיון האמירויות. אברטון ממשיכה בדהירה לעבר הצמרת, הפעם עם 0:2 על האל סיטי.

סטוק סיטי - ליברפול 0:0

עם שמונה שערים בשני המשחקים האחרונים ופער משופר בפסגה, רפא בניטז התייצב למשחק עם הרבה סיבות לחייך. כמובן שאף אחת מהן לא באמת העלתה חיוך על שפתיו, ואת מירב העניין לקראת השבת ריכזה ההתפרצות שלו כלפי אלכס פרגוסון שהעז לעקוץ את ליברפול השבוע. הערב נוספה לו עוד סיבה לדאגה, כשקבוצתו שיחקה כדורגל נרפה והתקשתה להכניע יריבה נחותה בדמותה של סטוק.

ליברפול אמנם הייתה זו שהחזיקה בכדור ברוב הזמן וניסתה ליזום, אבל דווקא המארחת הצנועה הגיעה להזדמנויות הרציניות. סטוק מצאה את המשקוף של ריינה וגרמה לשוער הספרדי למספר מקרי בהלה גם במחצית השנייה, אך הייתה נאיבית מדי. בניטז שלח למגרש את כל הכלים ההתקפיים שהמתינו על הספסל, כולל שילובו של פרננדו טורס שחזר לאחרונה אחרי פציעה מטרידה, אבל שום דבר לא עבד. לא סטיבן ג'רארד, שמצא את המשקוף בדקה ה-84 וגם לא יוסי בניון, שרשם 76 דקות מאכזבות.

ליברפול רושמת 0:0 חמישי בליגה העונה, כשפעמיים הייתה זו סטוק שסחטה ממנה את התיקו המאופס. ההזדמנות לפתוח פער רגע לפני שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נלחמות זו בזו, חמקה לאדומים מתחת לידיים.

אסטון וילה - ווסט ברומיץ' 1:2

עם שמונה משחקים ברציפות ללא הפסד, העונה החלומית של הוילה בצמרת הגבוהה נמשכת והפעם מי שנפלה קורבן לחבורה המסחררת של מרטין אוניל היא נועלת הטבלה ווסט ברומיץ', שניצחה במחזור הקודם את טוטנהאם וקיוותה לחולל הפתעה נוספת.

הדרבי של בירמינגהאם נפתח טוב עבור וילה, שעלתה ליתרון בדקה ה-18 משער נגיחה של קרטיס דייויס, שחקן ווסט ברום לשעבר, אחרי הגבהה נהדרת של גארת' בארי. דייויס לא חגג את השער, אבל בדקה ה-41 ודאי נהנה לראות את סקוט קארסון עוזר להכפיל את התוצאה. השוער האורח, ששיחק בשורות אסטון וילה בעונה שעברה, הדף כדור פשוט של גבריאל אגבונלהור לשערו הוא ואיפשר לאוניל ושחקניו לרדת עם 0:2 להפסקה.

במחצית השנייה נכנס רומן בדנאר הצ'כי, וארבע דקות על המגרש הספיקו לו לבשל את השער המצמק לג'יימס מוריסון, שהיתל בבלמי וילה והכניע את פרידל, באקורד הסיום של ווסט ברום במשחק. וילה שבה למקום השלישי, לפחות עד שמנצ'סטר יונייטד תשלים את שלושת משחקיה החסרים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ארסנל - בולטון 0:1

התותחנים ניצחו במחזור הקודם את פורטסמות אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ושמרו על פער סביר מהצמרת, אבל כרגע נראה שהקרב שלהם השנה כבר לא יהיה מול שלוש הגדולות האחרות על האליפות אלא מול אסטון וילה על המקום הרביעי והכרטיס האחרון למוקדמות ליגת האלופות.

מחצית ראשונה מאכזבת של ארסנל הסתיימה ללא יותר מדי מצבים ליד שערו של יוסי יאסקליינן. לאחר ההפסקה העבירו התותחנים הילוך והפעילו לחץ ממשי על הגנת בולטון, שלא התביישה להציג בונקר של ממש, הכולל איום אחד על השער לאורך כל 90 הדקות.

השער המיוחל הגיע לשמחת הקהל באיצטדיון האמירויות בדקה ה-84, כשרובין ואן פרסי העביר רוחב מצד שמאל וניקלאס בנטנר המחליף גלש אל הכדור ומצא את הרשת. ארסנל משתווה ליונייטד (שלושה משחקים חסרים) במקום הרביעי ומפגרת בשלוש נקודות אחרי אסטון וילה.

אברטון - האל סיטי 0:2

האורחים פותחים את שנת 2009 בדיוק באותה דרך בה נעלו את השנה הקודמת. אל שלושת ההפסדים האחרונים שגרמו לה לאבד גובה, הוסיפה הערב האל אחד נוסף. מרואן פלאיני נגח את השער הראשון בדקה ה-18 וקיבל את אישורו של השופט, למרות העובדה שהיה בנבדל ברור. על סף הירידה למחצית הינדס מיקל ארטטה הספרדי עוד בעיטה חופשית מבריקה לרשת וקבע 0:2 שהחזיק עד לסיום. אברטון נמצאת במגמת עלייה ובהחלט מאיימת על הכרטיסים לאירופה, ואולי אף על אלה לליגת האלופות.

ניוקאסל - ווסטהאם 2:2

הפטישים קוטעים תקופה טובה ונעצרים אחרי שלושה ניצחונות(שניים בליגה ואחד בגביע). ניוקאסל המאכזבת תפסה את ההובלה בדקה ה-19, אז מייקל אואן חתך לרחבה, בעט לפינה הקרובה וניצל תגובה מאוחרת של רוברט גרין כדי לכבוש.

התשובה של ווסטהאם לא איחרה לבוא. קרייג בלאמי הוולשי, המועמד לעזוב בקרוב את ווסטהאם, כבש מול עוד אחת מקבוצותיו לשעבר וקבע שיוויון בדקה ה-29. שותפו לחוד ההתקפה, קרלטון קול, התקנא בו וכבש גם הוא, לאחר כדור ארוך שקיבל מהמגן הריטה אילונגה בדקה ה-55. בדקה ה-78 השווה הצעיר אנדי קרול בנגיחה, לאחר הגבהה טובה של דמיאן דאף.

מידלסבורו - סנדרלנד 1:1

סטיוארט דאונינג עלה בהרכב בורו, חרף בקשתו להיות מוצב ברשימת ההעברות ולשמחתו של מאמנו גארת' סאות'גייט. הקשר השמאלי היה אחראי לשער של המארחים, כשבישל בדקה ה-45 לברזילאי אפונסו אלבש, אבל לא עזר לקבוצתו לשבור את רצף המשחקים ללא ניצחון, שצמח היום לתשעה. דייויד הילי קם מהספסל של סנדרלנד בדקה ה-80, ושתי דקות לאחר מכן כבר בישל לקנווין ג'ונס את השיוויון. שתי הקבוצות נותרות בחלק התחתון של הטבלה.

פורטסמות - מנצ'סטר סיטי (נדחה)

מזג אוויר מקפיא שרר בימים האחרונים בחוף הדרומי, ובפורטסמות עשו הכל על מנת להכשיר את פרטון פארק לאירוח מנצ'סטר סיטי. בדיקה שנערכה היום באצטדיון גילתה כי כר הדשא עדיין קפוא ולכן הוחלט על דחיית המשחק. עדיין לא נקבע תאריך חדש לקיום ההתמודדות.

פולהאם - בלקבורן (נדחה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully