וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבניטז נמאס מפרגוסון

הספרדי הגיב לעקיצה של פרגי בהתפרצות זעם: "הוא המנג'ר היחיד שלא נענש על תקיפת שופטים, אולי הוא נלחץ מכך שאנחנו מובילים את הטבלה"

היריבות הגדולה בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד התחממה היום (שישי) עוד קצת בעקבות דבריו החריפים של רפא בניטז כנגד אלכס פרגוסון. במהלך השבוע התבטא פרגוסון כי ייתכן שליברפול תאבד גובה במאבק האליפות במחזורים הקרובים כתוצאה מהלחץ בו היא שרויה, והצליח להרתיח את בניטז, שמיהר לתקוף בחזרה.

כשאחד הכתבים ביקש את תגובתו במהלך מסיבת העיתונאים של ליברפול לקראת משחק החוץ שלה מול סטוק סיטי מחר, התפרץ הספרדי והכריז: "הופתעתי ממה שהוא אמר, אולי הוא נלחץ מכך שאנחנו מובילים את הטבלה". אז הפתיע בניטז את כולם כששלף דף שהכין מראש בו צוינו כל המקרים בהם הואשם פרגוסון בהתנהגות לא נאותה כלפי השופטים. בניטז הקריא את הנתונים וציין כי פרגוסון לא נענש כמעט על אף אחד מהאירועים.

"הוא המנג'ר היחיד שלא נענש על תקיפת שופטים", קרא בניטז. "רק למיסטר פרגוסון מותר לדבר על שיבוץ המשחקים, על השופטים ויכולתם, וכלום לא יקרה. אני מדבר על עובדות, ולא על הרושם שאני מקבל. זה לא הוגן שהוא זוכה להתלונן יותר מכולם ולזכות בכך ביתרון. הוא מתלונן על כל דבר, טוען שכולם נגד היונייטד שלו, אבל העובדות אומרות אחרת".

בניטז המשיך בנאומו ואמר: "לפני שנתיים הייתה לנו סדרת משחקים ארוכה של משחקי שבת מוקדמים בצהריים בזמן שהיונייטד שיחקו כמעט תמיד ביום ראשון, ולא אמרנו כלום. עכשיו הוא טוען לקיפוח, אבל בחצי השני של העונה הם ישחקו בבית כמעט נגד כל קבוצות הצמרת, וזה יתרון עצום".

"אם רוצים לדבר על לו"ז משחקים מאוזן, יש רק שתי אפשרויות", סיכם בניטז. "או שהשיטה תהיה כמו בספרד, שם הלו"ז של החצי השני של העונה זהה לזה הראשון, או שמיסטר פרגוסון ייקבע את הלו"ז בעצמו ויודיע אותו לכולם, וכך הוא לא יוכל להתלונן יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully