וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "מבחינתי קמאנאן לא בקבוצה"

מכבי ת"א הביסה 1:5 את הפועל כפ"ס במשחק אימון בו שותפו צעירים רבים, המנג'ר נמני כבר נפרד מהחלוץ. חדד: "רוצה לחזור לשטרסבורג"

שלושה ימים אחרי ההפסד ברבע גמר גביע הטוטו 2:1 לבני יהודה, גברה הבוקר (שישי) מכבי תל אביב 1:5 על הפועל כפר סבא במשחק אימון שנערך במגרש האימונים של מכבי. דור מלול, יוסי שבחון, איליה יבוריאן, ליאור ז'אן ומאור בוזגלו (בפנדל) כבשו את השערים לזכות הקבוצה הצהובה.

המנג'ר אבי נמני שוב שיתף שחקים צעירים רבים בהרכב הקבוצה ביניהם מתן לוטטי, ששיחק כ-60 דקות והיו מצוין, ציון צמח, יותם פנסו וריף פרץ. לעומתם, לא שותפו כלל שלושת השחקנים הצרפתים, יאניק קמאנאן, רודי חדד וג'ונתן אסוס המושעה. גם הבלם הפצוע, איגור טומסאיץ', לא נטל חלק במשחק. החלוץ מאור בוזגלו, שלא התאמן השבוע, חזר לפעילות לאחר שהחלים מפציעה בברכו. הבלם אבי יחיאל לא שותף, גיז'רמו ישראלביץ' נכנס לשחק במחצית השנייה, אך הוחלף אחרי 10 דקות בלבד עקב כאבים בגבו.

במקביל למשחק, אירחה קבוצת הנוער של המועדון את הקבוצה המקבילה של מ.ס. אשדוד. זאת כחלק מהפעילות שעושה המועדון הצהוב למען תושבי הדרום. יושב ראש מכבי, אביב בושינסקי, אמר הבוקר: אני שמח על ההזדמנות שיש לנו ליטול חלק במאמץ הלאומי לעזור לתושבי הדרום להתגבר על הימים הקשים. עם פרוץ המלחמה ביקש הבעלים אלכס שניידר לארח ילדים מהדרום על מנת לסייע להם להעביר את השגרה בקלילות. בנוסף, ביתו של שחקן הנערים, לירון שירי, באשקלון ספג פגיעה ישירה ומשפחתו שוכנה במלון קרלטון בתל אביב".

* במשחק אימון שנערך הבוקר בראשון לציון גברה הפועל המקומית מהליגה הארצית על מ.ס. אשדוד 3:4. בשורות אשדוד נבחנו השוער הליטאי אנדריי קורסקיס, ששיחק 90 דקות ולא הרשים. כמו כן שותף הבלם הבוסני ולימיר וידיץ'. ראשון עלתה תוך רבע שעה ל-0:3, אשדוד חזרה ל-2:3, אבל שוב ראשון כבשה, אשדוד רק הצליחה לצמק. לראשון: תום גולן ועופר שטרית כבשו צמדים, דימיטאר מקרייב, שי הולצמן ועידן שריקי כבשו לאשדוד. בסיום המשחק נראה הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, משוחח עם ראשי ראשון לגבי בלם הנבחרת האולימפית רמי גרשון, המשחק בראשון לציון.

נמני לא התלהב מהניצחון

"הכול בפרופורציה, זה רק משחק אימון ולא מעבר לזה", אמר אבי נמני בסיום. "אנחנו לא מתייחסים לניצחון במשחק אימון בצורה קיצונית. אנחנו משלבים הרבה מאוד שחקנים צעירים והמגמה הזאת תימשך. שיחקו היום בהרכב שמונה שחקנים ששייכים למכבי. אני לא אומר שזה יקרה בהמשך, אנחנו רוצים להביא שחקנים מבחוץ שישידרגו אותנו ואת הצעירים נשלב אט-אט ובהדרגה. גם להפיל עליהם מעמסה גדולה על הכתפיים זה לא חכם, זה יכול לגרום להם לנזק".

נמני התייחס לאי שיתופם של קמאנאן, חדד ואמר: "קמאנאן סגר בקבוצה אחרת, כך שמבחינתי הוא לא שחקן מכבי תל אביב. הוא סיכם בקבוצה אחרת והוא רוצה ללכת. גם רודי חדד ביקש לחפש קבוצה בחו"ל. זה מהלך שהם יזמו ולא תלוי בי. אני לא יודע איך זה יתפתח. העזיבה או ההישארות שלהם לא מונעים בינתיים צירוף של זר אחר מהסיבה שאף זר לא רוצה להגיע לכאן כרגע. מוכנים להגיע זרים מאפריקה שרוצים להגיע למבחנים וזרים שהיו לנו על הכוונת לא רוצים לבוא לכאן בגלל המצב הביטחוני".

כאשר נשאל נמני האם יש סיכוי שקאמאנן, חדד או אסוס עוד ישחקו במדי הקבוצה העונה אמר: "אני לא נביא. אני לא יודע מה יכול לקרות בעתיד. אבל, נכון לרגע זה קאמנאן ביקש ללכת וחדד ביקש לחפש לעצמו קבוצה, וזה מאוד פשוט - נענינו לבקשתם".

חדד רוצה לחזור לצרפת

רודי חדד לא מצליח יתר על המידה במכבי תל אביב. השחקן הצרפתי-ישראלי, שהגיע על תקן של הבטחה גדולה, לא פורע את השטרות הגדולים שהוא מקבל בקבוצה מזה כעונה וחצי. לאחרונה מסתמן שחדד יעזוב כנראה את הקבוצה. בראיון שמתפרסם עם חדד בעיתון צרפתי הוא לא מסתיר את רצונו לשוב למקום ממנו הוא בא.

"כן, אני רוצה לחזור לצרפת", מצוטט חדד. "אני מתגעגע לשם. אנסה למצוא מועדון בצרפת כדי לחזור לדרך הטובה, כדי לעשות את ההתקדמות אני חייב לחזור. מה גם שאז אהיה יותר קרוב לאמא שלי".

כשנשאל הקשר לגבי העובדה כי שמו עלה בקבוצת שטרסבורג ענה: "כן, אני יודע ששמי עלה שם. זה מועדון גדול עם תנאים מצוינים. זה אתגר גדול בשבילי להגיע לשם. אני רוצה להיות חלק מהקבוצה הזאת. אם תגיע משם הצעה אני אהיה מעוניין מאוד. עוד לא דיברתי עם אנשי מכבי, אבל אני חושב שהם יסכימו אם הצעה תגיע".

חדד אף נשאל לגבי המצב הביטחוני השורר באזור ואמר: "אני לא מרגיש כאן סכנה. אני חושב שהדחייה של מחזור הליגה נעשתה יותר לאות סולידריות מאשר עקב סכנה אמיתית שנשקפת.

"אני חי כאן בצורה נורמלית", העיד הקשר. "אני לא מרגיש שום דבר יוצא דופן. בתל אביב לפחות, האנשים מסתובבים ברחובות ובחנויות. כמובן שהם מדברים על המצב בדרום, אבל בעיר הזו המצב כרגיל. מחוץ לישראל אנשים מאוד מודאגים יותר ממי שכאן, כמו אימי לדוגמא, אבל תל אביב לא מושפעת".

עדכון ראשון 9:54
עדכון אחרון 12:54

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully