וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "רונאלדו הברזילאי הוא הפנומן האמיתי"

חלוץ מנצ'סטר סיטי עקץ את כריסטיאנו רונאלדו, ואף המליץ לו להתעלם מהעניין שמביעה בו ריאל מדריד. פלה: "ריאל רצתה אותי בעבר"

מנצ'סטר סיטי מחפשת את דרכה בעידן המיליארדרים, נאבקת בתחתית טבלת הפרמיירליג וכבר הודחה בבושת פנים מהגביע האנגלי. כל זה לא מפריע לכוכבה רוביניו להקניט את הסטאר מעבר לכביש, כריסטיאנו רונאלדו.

"רונאלדו הברזילאי הוא פנומן", אמר רוביניו למגזין 'פור-פור-טו'. "כריסטיאנו רונאלדו באמת שחקן גדול שראוי לכל התארים האישיים בהם זכה השנה, אבל פנומנלי כמו שהיה רונאלדו הוא לא. הוא פחות טוב".

חלוץ הסיטיזנס גילה כי השתמש בהתעניינות של ריאל מדריד בכריסטיאנו רונאלדו כטריגר לעזיבתו את ספרד, וקינח בעצה ידידותית לפורטוגלי של יונייטד: "אם בריאל רוצים אותך, הם יעשו הכל כדי להוציא זאת לפועל, זה קרה איתי. אחר כך, הם כבר לא מתעניינים בך יותר. כשהם ביקשו להחתים מישהו אחר במקומי, הרגשתי לא מוערך".

עוד סיפר רוביניו כי סרב להצעות כספיות מפתות מערב הסעודית ויפן כדי לשחק עבור מנצ'סטר סיטי, שגם היא לא חסכה ושילמה 32.5 מיליון ליש"ט תמורת רכישת כרטיסו. "אני מאושר במנצ'סטר הרבה יותר ממה שהייתי בחודשים האחרונים במדריד", אמר החלוץ. "אני בטוח שעשיתי את ההחלטה הנכונה, והאנשים כאן צריכים להבין שאני רוצה להישאר לשנים רבות".

פלה: "ריאל רצתה אותי, גם יונייטד ויובה"

אחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים אם לא הגדול שבהם (תלוי את מי שואלים), פלה, חשף היום (חמישי) כי ריאל מדריד גילתה בו עניין בעבר וניסתה להחתים אותו, כשגם מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס גילו בו עניין.

"ריאל מדריד רצתה אותי, גם מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס", אמר 'המלך'. "למעשה, נשיא יובנטוס כמעט והגיע להסכם עם סנטוס שכלל עזרה מפיאט. חשבתי על הגעה לאירופה הרבה, אבל העדפתי להישאר בקבוצה שנמצאת בלב שלי, סנטוס".

פלה התייחס בראיון שנערך עימו גם למספר שחקנים שמשחקים בכדורגל כיום. "כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן יוצא מן הכלל שמזכיר לי את ג'ורג' בסט. למנצ'סטר יונייטד יש עוד שחקן מרגש, ווין רוני, אבל אני מעדיף את קאקה".

פלה המשיך להפגין את הבקיאות שלו בשוק ההעברות האירופי כשציין: "מדריד ניסתה להחתים את קאקה, אבל הוא רצה להישאר נאמן למילאן והוא נראה שמח. למה הוא צריך לעזוב היכן שמתייחסים אליו מצוין והוא זוכה בתארים?".

על תחלופת הקבוצות הרבה, הוא הוסיף בצער: "כיום יש מעט שחקנים שעושים את מה שאני עשיתי, או מה שקאקה עושה. זה מאכזב אותי לראות שחקנים מחליפים קבוצות בתדירות גבוהה ותמיד מנשקים את סמל הקבוצה. במצב הזה, ילדים לא יודעים אם לאהוד קבוצה או שחקן, וכולם צריכים לזכור דבר אחד: בלי אהבה של הילדים, הכדורגל ימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully