וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת לאוואט במאיורקה

השוער שיחק 90 דקות בניצחון 1:3 על אלמריה בשמינית גמר גביע המלך. אוואט התראיין ואמר על המצב: "לא עוד מלחמות, לא עוד מתים"

בדיוק שנה פחות יומיים אחרי ההתנגשות המפורסמת בין דודו אוואט לגוסטבו מונואה, ערך הערב (חמישי) השוער הישראלי הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה, מאיורקה, שאירחה את אלמריה בשמינית גמר גביע המלך הספרדי וסיים באופן מוצלח עם ניצחון 1:3.

כידוע, עד אותה תקרית נחשב אוואט לאחד מהשוערים יציבים והטובים בליגה, שעשה התקדמות מסנטאנדר הצנועה לדפורטיבו לה קורוניה, השאפתנית בשנים האחרונות. עם זאת, אותה תקרית גרמה לשליחתו של אוואט ליציע וכעת הוא פותח בהשבת המוניטין שאבד, אחרי שבמשך 12 חודשים כמעט ולא היה פעיל במשחקים רשמיים.

אחרי שראה מהספסל את קבוצתו מפסידה לברצלונה בשבת האחרונה, הוא קיבל את ההזדמנות ממאמנו, גיורגיו מנזאנו, פתח בין הקורות ושיחק 90 דקות. כבר אחרי שמונה דקות מאיורקה עלתה ליתרון משער של אלחסאן קייטה הגנאי. שתי דקות לאחר מכן אלמריה הקטנה השוותה כשחוזה אורטיז הישווה. מאיורקה עוד החמיצה בעיטת עונשין מ-11 מטר (אריס אדוריס), אך קלבר סנטאנה (43) ופרננדו וארלה (55) השאירו את מאיורקה עם יתרון לקראת הגומלין.

אבל עם כל הכבוד לאוואט, את תשומת הלב המירבית במשחק בפאלמה משך הוגו סאנצ'ז האגדי, שניהל את משחקו השני מאז מונה למאמן אלמריה, אחרי שבזה הראשון השיג 0:1 על בטיס בליגה, אך הפעם ראה את קבוצתו הטריה מפסידה.

במשחק נוסף באותו שלב סיימו אוסאסונה ואתלטיק בילבאו ב-1:1. אחרי שיעמומון במשך 81 דקות הבקיע וולטר פנדיאני את שער היתרון לאוסאסונה, שיצאה מאוכזבת כשראתה את פרננדו לורנטה משווה ממש עם שניות הסיום של המשחק. ההכרעה של כל המשחקים תתקיים ב-14 וב-15 לחודש.

אוואט: "לא עוד מלחמות, לא עוד מתים"

לאחר האקט הפוליטי של פרדי קאנוטה, חלוץ סביליה המוסלמי, שחשף חולצה עם כיתובית התומכת בפלסטין במשחק הגביע של קבוצתו, ביקשו באתר "קה" הספרדי לשמוע את דעתו של דודו אוואט על הקונפליקט במזרח התיכון ועל המלחמה המתנהלת בדרום בימים אלו.

"כל מה שאני רוצה זה דיאלוג בין הצדדים", הגיב אוואט בדיפלומטיות. "אני לא רוצה עוד מלחמות, לא עוד מתים. יש לי גם חברים מוסלמים והתקווה שלי היא לשמור על החברויות שקיימות כבר כל כך הרבה זמן. אני בסך הכל ספורטאי".

קאנוטה עצמו התייחס לאירוע ואמר: "כל אחד חייב לחוש קצת אחריות כשיש אי צדק במקום כלשהו בעולם. זה דבר שהייתי מוכרח לעשות. אני שלם עם המעשה במאה אחוז ולא מתחרט על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully