וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון לנדאל ב-2009

המדורג ראשון בעולם נוצח ברבע גמר טורניר דוחא 4:6, 4:6 על ידי מונפיס. פדרר ניצח את קולשרייבר 2:6, 6:7 ויפגוש שוב את מארי בחצי הגמר

המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, רשם את הפסד הבכורה הרשמי שלו בשנת 2009 כבר ברבע הגמר של הטורניר הראשון, כשנוצח הערב (חמישי) בשתי מערכות, 6:4, 6:4 על ידי הצרפתי גאל מונפיס, המדורג 13 בעולם.

נדאל כבר הפסיד בטורניר הראווה באבו דאבי לאנדי מארי, אך היום, במסגרת טורניר דוחא בקטאר, מעד מול מונפיס, לו זה ניצחון ראשון על הספרדי המצוין. במערכה הראשונה שבר מונפיס פעמיים כדי לנצח 4:6, תוך כדי שהוא מסתדר עם ההגשות העוצמתיות של יריבו.

המערכה השנייה הייתה דומה, כשהפעם הספיקה לצרפתי שבירה אחת על מנת להשיג ניצחון יוקרתי ולהעפיל לחצי הגמר, שם ממתין לו אנדי רודיק האמריקאי שניצח 2:6, 3:6 את ויקטור האנסקו הרומני תוך שעה ושבע דקות. רודיק ניצל שלוש מתוך 12 אפשרויות השבירה שהיו לו בדרך להשלים ניצחון שלישי בשלושת המפגשים בין השניים.

רוג'ר פדרר נראה שמתאושש בקצב סביר מהפסד באבו דאבי בטורניר הראווה למארי, כשהוא משלים ניצחון מעודד נוסף לתחילת השנה על פיליפ קולשרייבר 2:6, 6:7. הגרמני, המדורג 28 בעולם, לא ממש נתן פייט במערכה הראשונה ונשבר שלוש פעמים בדרך להפסד במערכה כולה.

במערכה השנייה כבר יחסי הכוחות התאזנו, הגרמני נתן משחק צמוד ושיפר את אחוזי ההגשה שלו בדרך ל-6:6 אחרי שהצליח לשבור את השוויצרי פעם אחת. גם שובר השוויון ביניהם היה צמוד, אך פדרר הצליח לסיים את זה עם ניצחון תוך פחות משעה וחצי.

בחצי הגמר מחכה לפדרר מפגש נוסף מול מארי, אותו ניצח בגמר אליפות ארה"ב האחרונה. מארי, שניצח גם את פדרר באבו דאבי, עשה את העבודה שלו ברבע הגמר האחרון באופן חלק עם 4:6, 2:6 על סרגיי סטאחובסקי האוקראיני (91 בעולם).

בריסביין: מורזמו גברה על איבנוביץ'

אמלי מורזמו גברה היום (חמישי) 3:6, 2:6 על אנה איבנוביץ' ברבע גמר טורניר בריסביין (על סך 220 אלף דולרים) והדיחה אותה מהמשך התחרות. "ההרגשה נהדרת", אמרה אחרי הניצחון, "אני גאה בדרך בה שיחקתי מהרגע הראשון במשחק ועד הרגע האחרון".

הצרפתיה, שזכתה אליפות אוסטרליה הפתוחה ובווימבלדון ב-2006 דורגה ראשונה בעולם, נשרה בדירוג בהמשך בגלל הפסקה ממושכת שלקחה ואת העונה הנוכחית פתחה כשהיא במקום ה-23 בעולם, אבל היום שלטה במשחק מול המדורגת 5 בעולם והשלימה ניצחון בתוך 67 דקות בלבד. בחצי הגמר מצפה למורזמו דרבי צרפתי מול מריו ברטולי (3 בטורניר), שהתגברה על טטיאנה גרבין ברבע הגמר עם 3:6, 3:6.

המדורגת 2 בטורניר, ויקטוריה אזרנקה, נשברה שלוש פעמים במהלך המערכה הראשונה שלה מול לוסי ספארובה הצ'כית, פיגרה 5:1, אבל חזרה יפה וניצחה 6:7, 4:6. בחצי הגמר היא תשחק נגד שרה אראני, שדילגה מעל אולגה גובורצובה אחרי 3:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully