וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי קאנוטה, גיבור העם הפלסטיני

שגרירות פלסטין בספרד הודתה רשמית לחלוץ סביליה פרדי קאנוטה על המחווה שהעניק למאבקם: "ילדי העם הפלסטיני גאים בו"

שגרירות פלסטין בספרד הודתה היום (חמישי) באופן מיוחד לפרדי קנוטה, חלוץ סביליה, על המחווה שעשה אתמול לעם הפלסטיני במהלך משחק הניצחון 1:2 של סביליה על לה קורוניה בגביע המלך בספרד. קאנוטה, כזכור, כבש את השער השני לזכות קבוצתו בדקה ה-40 שקבע 0:2, וחשף חולצה שעליה כתוב "פלסטין" בספרדית, אנגלית וערבית. (אגב, ספק אם זה ינחם את הקוראים הישראלים, אבל הוא ספג בעקבות המהלך כרטיס צהוב).

"זה צעד חשוב מאוד עבור העם הפלסטיני", נמסר מהמשגרירות הפלסטינית, "חלוץ סביליה הוכיח עד כמה הוא אמיץ כשבחר לתמוך בפומבי בעם הפלסטיני".

קאנוטה, כידוע, הוא מוסלמי מאמין, ובעבר אף סירב לשחק עם החולצה של סביליה מכיוון שהספונסר (888) היא חברת הימורים (כנראה שהוא אינו יודע שהחברה הוקמה על ידי ישראלים). קבוצתו נאלצה לאפשר לו לשחק עם חולצה ללא ספונסר לתקופה ממושכת, עד שהושג עמה הסכם לפיה חלק מההכנסות על מכירת חולצתו ייתרמו לארגונים איסלאמיים.

"ספורטאים הם בני אדם, וככאלה הם לא יכולים להסתיר את הרגשות שלהם", אמר מארק מחמוד מהשגרירות הפלסטינית בספרד, "יש להם זכות להביע את מחאתם נגד הפרת זכויות אדם. בטוחני שאלפי ילדים בפלסטין, שאוהבים מאוד את הכדורגל הספרדי, נהנו מהמחווה של קאנוטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully