וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין נהריה לירושלים נדחה ליום ראשון

8.1.2009 / 19:24

ראשי הקבוצה מהצפון נפגשו עם קופל וביקשו שלא לשחק במוצ"ש, פיליפ ריצ'י מבקש להשתחרר. שאר משחקי המחזור יתקיימו כרגיל

יושב ראש מנהלת הליגה בכדורסל, אבנר קופל, נפגש היום (חמישי) עם ראש עיריית נהריה, ג'קי סבג, ועם יו"ר קבוצת עירוני נהריה, אבי סבג. בעקבות ירי הרקטות הבוקר על הגליל המערבי ביקשו השניים לדחות את משחקה של הקבוצה מול הפועל ירושלים שאמור היה להתקיים ביום שבת.

קופל ומנהלת הליגה נענו לבקשת הקבוצה מהצפון, ומאוחר יותר נקבע שהמשחק ייערך יחד עם יתר משחקי המחזור ביום ראשון, מאחר וכמה קבוצות התנגדו לדחייתו של משחק בודד למועד אחר. יוסי דהן, הבעלים של עירוני אשקלון, אמר בתגובה: "צריך להמשיך כרגיל, אסור לשכוח שמגיעות לפה קבוצות מחו"ל ואנחנו צריכים לשמש להם דוגמה".

כתוצאה מכך תיאלץ ירושלים להמריא לגרמניה שעות ספורות אחרי המשחק לקראת המשחק המכריע שלה מול אולדנבורג ביורוצ'אלנג'.

בקרב שאר הקבוצות היה רוב מוחלט לקיום המחזור, שישוחק כרגיל החל ביום ראשון. המנהלת הורתה כי במחזור הקרוב לא ישולבו קבוצות המועדדות במשחקים, וקטעי המוזיקה המשולבים יהיו בהתאם למצב.

עוד לפני כן התעוררו היום שחקני נהריה התעוררו לקול הקטיושות ששוגרו לעבר העיר. בעקבות העובדה שלא נשמעה אזעקה לפני נפילות הקטיושות, שחקניה הזרים של הקבוצה היו מבולבלים ומבוהלים ולא הבינו את פשר הפיצוצים. עד שעות הצהריים כל שחקני הקבוצה מלבד מושון יעקוסי הועברו למרכז הארץ ואימון הערב, שהיה אמור להערך באולם בנשר, בוטל.

ואם היום הקשה שעבר על העיר נהריה לא הספיק, לקראת שעות הצהריים קיבלה הקבוצה הודעה כי שחקנה פיליפ ריצ'י פנה לפיב"א וביקש מהארגון עזרה בלהשתחרר מהחוזה שלו. ריצ'י, שלא חזר מפגרת חג המולד, מבקש להשתחרר מהקבוצה מפאת המצב הבטחוני. בנהריה הופתעו לקבל את ההודעה מפיב"א ומסרו בתגובה: "לשחקן יש חוזה בקבוצה, ואנחנו מתכוונים לעמוד על כך שהוא יכבד אותו, כמו שכל שאר הזרים האחרים יכבדו את חוזיהם".

במלחמת לבנון השנייה, כזכור, גם חיפה וקרית אתא היו בטווח האש, אך הבוקר נראה כי שתי הקבוצות של הערים הנ"ל ממשיכות את פעילותן הרגילה ללא חשש. דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל, אמר הבוקר: "מבחינתנו הכל רגיל, אך אם ייפול משהו בסביבת חיפה, הדברים ישתנו, אין ספק".

קרית אתא, שאמורה לשחק במחזור הקרוב משחק חוץ מול הפועל גליל/גלבוע, הגיבה למאורעות: "כרגע אנחנו בכלל משחקים בחוץ, ואין שום פחד. ממשיכים כרגיל".

עדכון ראשון: 8.1 9:40
עדכון אחרון: 8.1 19:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully