וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "אם יול"ב רוצים לתת פרס לאלימות - שיבושם להם"

יו"ר בני השרון שיגר ליול"ב מכתב ובו הסברים לירידת הקבוצה מהפרקט באנקרה והוסיף: "העונש מעמיד את הארגון באור מגוחך וטפשי"

יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס, שיגר היום (רביעי) מכתב להנהלת היול"ב ובו פירט את מה שקרה במשחק הקבוצה מול טלקום אנקרה, הסיבות לפיצוץ המשחק, והסירוב של הקבוצה לחזור לשחק יותר מאוחר, דבר שהסב לה הפסד טכני.

אקוניס הוסיף היום: "אני רוצה לציין שהעובדה שקיים מצב שבני השרון תהיה זאת שתיענש ותיפגע בעקבות מה שקרה בטורקיה הוא אבסורדי, אבל זה בעיקר מעמיד את ארגון היול"ב באור מגוחך וטיפשי, לא פחות מהבקשה שלהם אתמול משחקנים שרק שעה וחצי קודם הרגישו איום ממשי על חייהם בתוך מגרש כדורסל, דבר שהוא חסר תקדים בכל צורה שהיא, לחזור ולשחק.

"עצם העובדה שאנחנו צריכים להסביר את עצמנו אחרי מקרה שהוא החמור ביותר שאני לפחות נתקלתי בו בכדורסל והנושא הופך להיות יותר הסירוב שלנו לחזור ולשחק, ופחות הפוגרום שכמעט והתבצע בשחקני קבוצת כדורסל במשחק רשמי של אירגון היול"ב, מעמיד באור לא טוב את כל הנושא הזה. במקום קודם כל לחקור את המקרה ולהעניש את הקבוצה הביתית שהיא זאת שהאחריות עליה, מתעסקים בהענשת הקבוצה שהייתה הנפגעת בכל העניין.

"אם ארגון היול"ב מעוניין לתת פרס לאלימות, להיות גוף שמעודד אלימות, וארגון שמעמיד את כל הקבוצות הישראליות שישחקו בחו"ל כמטרה, שבה הקבוצה המארחת לא רק שלא נענשת על מקרה שכזה, אלא מרוויחה, שיבושם להם. הדבר החשוב מבחינתנו באותם רגעים מפחידים באולם באנקרה היה להוציא את כל השחקנים ואנשי הקבוצה החוצה ולחזור לישראל בשלום ואם המחיר שאנחנו נצטרך לשלם יהיה הפסד טכני, זהו מחיר קטן מאד לעומת מה שהיה יכול להיות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully