וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים"

אולימפיאקוס נחתה בארץ לקראת המשחק נגד מכבי ת"א, הלפרין מודע להתחזקות האקסית: "כיף לחזור לארץ, נקווה שיהיה גם אחרי המשחק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בצל הלחימה בעזה, פיצוץ משחקה של בני השרון אתמול (שלישי) באנקרה מול טלקום, ואי הגעתה של לאריסה היוונית לארץ למשחק בגביע האתגר נגד הפועל ירושלים, נחתה הערב אולימפיאקוס בישראל, לקראת משחקה מול מכבי תל אביב מחר ביורוליג. הגעתם של האדומים נראית פתאום כמו אי של שפיות בתוך הרבה יצרים שאינם קשורים כלל לכדורסל, ובמשרדי פיב"א וודאי נושמים לרווחה על כך שלא היו צריכים לשכנע את האדומים להתעלם מהמצב.

בקרב אולימפיאקוס נשמעו בתחילת השבוע קולות מודאגים מהחזית שנפתחה בדרום, אבל עם שני נציגים "ישראלים" בקבוצה, בדמותם של יותם הלפרין וניקולה וויצ'יץ', נראה שלא היה ספק שהיוונים יגיעו למשחק שעבורם עשוי להיות משמעותי מאוד. ניצחון ביד אליהו, וקבוצתו של יאנאקיס תהיה קרובה מאוד להבטיח לעצמה את המקום הראשון בבית א'. הפסד, והיא תקווה להפסד דומה של מלאגה בזאגרב.

ניקולה וויצ'יץ', שבילה תקופה ארוכה מאוד בישראל במדי הצהובים התייחס לאקסית אותה יפגוש מחר: "מכבי נראים יותר בטוחים בעצמם", אמר הסנטר הקרואטי. "הם הורידו מעצמם לחץ ובמשחקים האחרונים הם נראים טוב, ועכשיו שמרקוס פייזר חזר המצב שלהם השתפר". לגבי ההופעה הפושרת של הצהובים עד כה, אמר וויצ'יץ': "אי אפשר לדעת מה יקרה. שנה שעברה לא נתנו לנו סיכוי להגיע לרבע גמר ובסוף הגענו עד לגמר, אז נעשה סיכומים בסוף".

אקס מכבי אחר, יותם הלפרין נראה נרגש בנחיתת הקבוצה, ואמר: "תמיד כיף לחזור לארץ, נקווה שיהיה גם טוב אחרי המשחק. לשחק נגד מכבי זה לא קל אף פעם, ובטח שעכשיו היא נמצאת בכושר יותר טוב ועשתה הרבה שינויים. אני לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים". על המצב הקשה בדרום הארץ, אמר הלפרין: "אחרי הכל אנחנו בני אדם וזה נורמלי שאני אעקוב אחרי הדברים. כמו כולם אני מחכה שזה ייגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully