וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי מצאה קלאף מנצח

3 שנים בדיוק אחרי שהפתיע את מנצ'סטר יונייטד, ראה נייג'ל קלאף את קבוצתו החדשה, דרבי קאונטי, מנצחת את השדים 0:1 בגביע הליגה

ב-8 בינואר 2006 אירחה ברטון אלביון המזערית את מנצ'סטר יונייטד הענקית למשחק בגביע האנגלי וסחטה ממנה 0:0 שסיפק לה טיול יוקרתי לאולד טראפורד לשם משחק גומלין. האיש על הקווים של ברטון הקטנה באותו יום היה נייג'ל קלאף. 3 שנים פחות יום חלפו וקלאף עשה זאת שוב ליונייטד, גם אם לא בפועל.

קלאף הגיע לפני יומיים לדרבי קאונטי מאותה ברטון ולמרות שהערב (רביעי) לא ישב על ספסל קבוצתו החדשה, הוא ראה מהיציע את קבוצתו החדשה מנצחת את אותה יונייטד 0:1 במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע הליגה.

כמו בגביע לפני כמה ימים מול סאות'המפטון, גם הפעם העלה אלכס פרגוסון הרכב שכלל מספר שחקנים מחליפים, אלא שדרבי עלתה עם המון התלהבות ומנעה מהילדים של המאמן הסקוטי לככב כמו באותו 0:3 על הסיינטס. עם קתצ יותר מזל, הקבוצה הביתית יכולה הייתה לרדת מהמגרש עם ניצחון גדול יותר.

הראמס לא נפלו מאלופת אירופה בשום שלב של המשחק ואחרי שהגיעו למספר הזדמנויות לא רעות, הכניע כריס קומונס את תומאס קוצ'אק בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-30. פרגוסון הכניס את ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-63 במקומם של פול סקולס ודני וולבק הצעיר, אבל לא הצליחו לעשות שינוי וקרלוס טבז, שבימים האחרונים מצוי על מה שנראה כנתיב התנגשות עם מאמנו, שיחק 90 דקות, אבל לא השאיר חותם משמעותי על המשחק, שהסתיים ב-0:1 לקבוצה מהצ'מפיונשיפ.

קשה להאמין שיונייטד תודח מהמפעל כי כנראה שלמשחק הגומלין באולד טראפורד השדים האדומים יתייחסו ביתר רצינות, אבל הסיפור של הערב עדיין הגיע מכיוונה של דרבי, שניצחה במשחקו הראשון של נייג'ל קלאף כמאמנה, למרות שזה לא שהה על הקווים.

קלאף ג'וניור, אם נחזור אליו, הוא כמובן בנו של המאמן האגדי בריאן קלאף, שאימן בעצמו את דרבי בשנות ה-60 המאוחרות וה-70 המוקדמות, העלה אותה לליגה הבכירה והצעיד אותה לאליפות הראשונה בתולדותיה. עם זאת שני הגברים לבית קלאף עשו את שמם הגדול דווקא במשך השנים הארוכות שלהם ביריבתה הגדולה ביותר של דרבי, נוטינגהאם פורסט, איתה השניים מזוהים עד היום יותר מכל.

כדי להוסיף על התרומה הקטנה של פורסט, כריס קומונס, שכבש הערב את השער היחיד במשחק, הגיע לראמס בקיץ האחרון היישר מהקבוצה האדומה אחרי ששיחק בה ארבע עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully