וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "קל יותר לשחק לצד שחקנים כאלה"

דייויד בקהאם היה מסופק מהבכורה שלו במדי מילאן. אנצ'לוטי: "אני מאוד מרוצה ממנו". ליברפול דחתה את הצעת הרוסונרי לרכישת דני אגר

דייויד בקהאם ערך אתמול (שלישי) את משחקו הראשון במדי מילאן מאז שעבר אליה בהשאלה מלוס אנג'לס גלאקסי, כשפתח בהרכב הרוסונרי בתיקו 1:1 מול המבורג במשחק ידידות בדובאי. הקשר האנגלי לא הפגין יכולת גבוהה והוחלף במחצית, אך נשמע מסופק בסיום: "אני מרוצה מהבכורה שלי בקבוצה. עכשיו אני קצת עייף, אבל זה מובן אחרי כל העבודה הקשה שלנו בימים האחרונים. הרגשתי בנוח במרכז המגרש, והחברים שלי לקבוצה הם נפלאים, וקל יותר לשחק לצד שחקנים כאלה".

כשנשאל לגבי האפשרות שישולב במשחק הליגה הקרוב של מילאן מול רומא ביום ראשון אמר בקהאם: "אני אהיה כשיר למשחק, וזה יהיה רגע מרגש עבורי גם אם אשחק וגם אם לא. אני שמח מאוד להיות חלק ממילאן והימים האחרונים של העבודה הקשה עזרו לי המון".

גם מאמנו קרלו אנצ'לוטי יצא מעודד מההופעה של בקהאם: "הוא שיחק מצוין, ועשה את כל מה שהוא התבקש לעשות. אין מה לצפות יותר מדי משחקן שמתאמן איתנו רק שמונה ימים, ואני מאוד מרוצה מהעבודה שלו השבוע".

בינתיים ממשיכה מילאן לחפש חיזוק להגנה כבר בחלון ההעברות הנוכחי, ועל פי "דיילי מייל" הצעתה לרכישת הבלם הדני דני אגר מליברפול תמורת 8.5 ליש"ט נדחתה, ואחד המועמדים להגיע לסן סירו במקומו של אגר הוא בלם פארמה פאולו קסטליני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully