וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ברבע גמר אוקלנד: שידור חי בצ'רלטון

הטניסאית הישראלית התייחסה לכוונות לקיים נגדה הפגנות: "אני רק שחקנית טניס". רבע הגמר ישודר הלילה בסביבות 1:00 בספורט 1

שחר פאר עלתה הלילה (בין שלישי לרביעי) לרבע גמר טורניר אוקלנד שבניו זילנד (סך פרסים של 220 אלף דולר). הישראלית המדורגת חמישית בטורניר פגשה את הצ'כית ברבורה זחלבובה סטריקובה ואחרי קצת יותר משעתיים גברה עליה 3:6, 6:4, 2:6 והשיגה את המקום ברבע הגמר.

פאר (38 בעולם) נשברה כבר במשחקון הראשון במשחק, אבל התעשתה ועלתה ליתרון 1:3. סטריקובה השיגה שבירה נוספת והקטינה ל-2:3, אבל פאר שוב נטלה את היוזמה, עלתה ל-2:5 וניצחה במערכה הראשונה 3:6.

את המערכה השניה פאר דווקא התחילה עם שבירה, אבל אז הגיעה תורה של סטריקובה לדרוס ולנצח ארבעה משחקונים ברצף בדרך ל-1:4. פאר ניסתה לחזור לתמונה וצימקה ל-5:4, אבל הצ'כית ניצחה במערכה 4:6. במערכה השלישית השיגה פאר שבירת מפתח במצב של 1:1 וברחה ל-1:4, מה שסלל לה את הדרך לניצחון חלק 2:6 במערכה ובמשחק כולו.

בשלב הבא כבר תחכה למה משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של אלנה דמנטייבה, המדורגת ראשונה בטורניר ורביעית בעולם. דמנטייבה העפילה לרבע הגמר בקלות עם 2:6, 3:6 מוחץ על הגיבורה המקומית, מרינה ארקוביץ' הניו זילנדית.

משחק רבע הגמר של פאר מול דמנטייבה ישודר הלילה (בין רביעי לחמישי) בערוץ ספורט 1, בסביבות השעה 1:00, עם סיום רבע הגמר הראשון.

לאחר מכן הודחה פאר מטורניר הזוגות כשהפסידה בסיבוב השני יחד עם בת זוגה הדנית קרוליין ווז'ניאקי 7:6, 1:6, 10:4 לצמד האמריקאיות ג'ולי דיטי קארלי גאליקסון.

קודם לכן העפילה ווז'ניאקי (2 בטורניר) לרבע הגמר עם ניצחון 4:6, 5:7 על ג'יל קרייבס האמריקאית. ההפתעות של הלילה הגיעו מכיוונן של המדורגת שלישית, אנבל מרינה גרינגס, שהפסידה 6:3: 6:3 לאדינה גאלוביץ הרומניה, והמדורגת רביעית אלכסנדרה ווז'ניאק שהפסידה 7:5, 6:2 ליפנית איומי מוריטה.

הראל לוי (245 בעולם) עלה לסיבוב השני של טורניר הצ'לנג'ר בסאו פאולו שבברזיל (על סך פרסים של 100 אלף דולר). לוי, שניצח שלושה משחקים בשלב המוקדם לפני שהגיע להגרלה הראשית, התמודד מול פרדריק ניימאייר הקנדי (333 בעולם), שפרש במצב של 4:6, 1:2 לטובתו של הישראלי. לוי יתמודד בסיבוב השני מול הוראסיו זבאלוס הארגנטינאי (196 בעולם). השניים מעולם לא נפגשו בעבר בסבב.

מחר: הפגנת מחאה בניו זילנד נגד פאר

בזמן שפאר מנסה לפתוח את העונה שלה ברגל ימין בטורניר אוקלנד, גם היא לא מצליחה לברוח מהמציאות הישראלית. תושבים מקומיים בניו זילנד שמבקשים למחות כנגד הפעילות הישראלית ברצועת עזה יערכו מחר (חמישי) הפגנת מחאה כנגד פאר, ומארגן ההפגנה, ג'ון מינטו, הקורא לחרם כללי של ניו זילנד על ישראל, שיגר לטניסאית הישראלית מכתב בו הוא מבקש ממנה לפרוש מהטורניר.

כשנשאלה פאר לגבי המצב בארץ אמרה: "אין לי שום קשר לזה. אני שחר פאר, באתי לכאן כדי לשחק טניס. אני יודעת שאני מישראל ואני גאה במדינה שלי, ומה שאני הולכת לעשות מחר זה לשחק טניס". פאר גילתה שאחיה ששוחרר לאחרונה מצה"ל גויס למילואים וסיפרה: "שלשום בכיתי קצת, בעצם יותר מקצת, וזה היה רגע קשה בשבילי. אני מקווה שהכל ייגמר בהקדם האפשרי כי אף אחד לא רוצה להיות במלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully