וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני לא יודע מי יגיע, אנחנו נגיע"

מאמן הפועל ירושלים עדיין לא יודע אם יתקיים משחק ברביעי (19:10) נגד לאריסה, שקיבלה הוראה להגיע. מרקוביץ: "מבחינתנו יש משחק"

לאריסה היוונית, יריבתה של הפועל ירושלים, עדיין לא נחתה בארץ לקראת המשחק מחר (רביעי, 19:10) על אף ההוראה החד משמעית של פיב"א כי המשחק יתקיים כרגיל. כך או כך עדיין לא ברור אם בסופו של דבר היריבה תנחת בארץ למשחק במסגרת היורוצ'אלנג'.

"אנחנו לא מסתכלים עליהם", אומר ארז מרקוביץ'. "אנחנו לא יודעים אם הם באים או לא. מבחינתו יש משחק מחר וככה התאמנו היום, באנו לעשות אימון טוב ונחכה למחר כדי לראות מה יהיה. פיב"א החליטו שצריך לקיים את המשחק ולדעתי צריך לקיים אותו. אני לא רוצה להיכנס לעניין החששות, יש הרבה ספקולוציות. אני לא יודע מה השיקולים שלהם ואני מקווה שהמשחק יתקיים".

הזר האמריקאי של הקבוצה, אדם הלסקה, שאמור לקיים מחר בכורה במשחק רשמי בהפועל, אמר: "אני מרגיש ממש טוב. בפגרה כשכולם נסעו היה לי זמן לעבוד וחזרתי להתאמן יחד עם הקבוצה. אני מרגיש במאה אחוז כושר ומוכן להתחיל לשחק". לגבי הסיטואציה שנוצרה אמר הלסקה: "מה שעשינו היום זה מה שצריך לעשות, ראינו וידיאו, התכוננו למשחק מנטלית ופיזית, נגיע מחר למשחק ונקווה שגם הם".

גם מאמן הקבוצה, גיא גודס, סירב להתייחס לספקולציות סביב האפשרות שלאריסה לא תגיע ואמר: "כרגע יש משחק. אני
לא יודע מי יגיע, אנחנו בטוח נגיע. המשקיף כבר פה, השופטים ינחתו בערב. הסיטואציה לא קלה גם מבחינתו, מבחינת ההתארגנות למשחק. השחקנים מודעים לחוסר הוודאות ולא קל לשמור עליהם מבחינת הריכוז.

"אתמול והיום ראינו וידיאו. אנחנו בכל מקרה צריכים להופיע עם תלבושת לעשות חימום ואם הם לא מגיעים, אחרי 20 דקות המשקיף צריך למלא את הטופס ונראה מה יהיה. הם יכולים להופיע משום מקום. אם לא, הם יפסידו טכני ונמשיך הלאה".

* אמסטרדם, קבוצתו של אריק שיבק, המשחקת עם ירושלים באותו בית, הפסידה לאולדנבורג 78:62. נכון לעכשיו אולדנבורג מוליכה את הבית עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully