וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה מושלמת, אשדוד שועטת

מוליכת הליגה גברה 66:78 על הוד השרון והיא עם 13 ניצחונות וללא הפסד, הקבוצה מהדרום עם ניצחון רביעי רצוף, הפעם 71:86 על נס ציונה

המחזור ה-13 בליגה הלאומית בכדורסל נערך היום (שלישי), כאשר חמישה משחקים התקיימו בו. המוליכה אליצור מכבי נתניה המשיכה לשמור על המאזן המושלם שלה והיא מובילה את הטבלה עם ארבע נקודות הפרש על פני השנייה, מכבי אשדוד, שגברה על הפועל נס ציונה בחוץ.

מכבי הוד השרון - אליצור מכבי נתניה 78:66

המוליכה יצאה למשחק חוץ והמשיכה לשמור על מאה אחוזי הצלחה. כפי שהיא נראית כעת דרכה לליגת העל סלולה. בזכות הגנה חזקה הצליחה נתניה לנצח, כאשר מלבד הרבע האחרון בו קלעה הוד השרון 21 נקודות לא הצליחו המארחים לקלוע באף רבע יותר מ-17 נקודות. אילן גואטה הוליך את נתניה עם 19 נקודות, מן העבר השני בלייק המילטון קלע כמעט מחצית מהנקודות של הוד השרון כשסיים עם 25.

הפועל נס ציונה - מכבי אשדוד 86:71

מחצית שנייה מצוינת של הקבוצה מעיר הנמל נתנה לה את הניצחון התשיעי שלה העונה והיא במקום השני בליגה. הקבוצה המקומית ספגה את הפסדה השביעי העונה. דורי אסף ודוויט ברואינגטון נתנו משחק ענק כאשר כל אחד מהם קלע 29 נקודות, ברואינגטון גם עשה קטיף מכובד של 20 מנדרינות, אילן זגורי הוביל את נס ציונה עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים.

הפועל יקנעם/מגידו - הפועל עפולה 91:97

24 נקודות של אילן ברקוביץ' הביאו את הניצחון לקבוצה מהעמק בדרבי הצפוני, גמאל וויליאמס הוליך את הקבוצה המקומית עם 33 נקודות.

הפועל קרית טבעון - אליצור רמלה 104:92

הקבוצה הצפונית הוליכה במחצית הראשונה 44:54, אבל מהפך מדהים של רמלה קנה לה את הניצחון בסיומו של המשחק. שלושה שחקנים ברמלה קלעו 22 נקודות כל אחד, דיימון פטרסון, מאיר בר דוד ומיכאל בדלוב, שהוריד גם תשעה ריבאונדים. אור סלע הוביל את הקבוצה המנוצחת עם 23 נקודות. אנדרה האריס הוריד 10 ריבאונדים ומסר ארבעה אסיסטים.

הפועל נצרת עילית - בית"ר בנימיניה 97:99

משחק הפכפך היה בנצרת עילית, בסיומו ידם של הקבוצה הביתית היה על העליונה. בנימינה הוליכה 38:53 במחצית, אבל נצרת עילית הצליחה לקזז הרבה מהיתרון ברבע השלישי (23:37) וברבע הרביעי השלימה את המהפך. אבי נניקשווילי הוליך את נצרת עילית עם 30 נקודות ותשעה אסיסטים, עומר שמידט קלע 28 נקודות.

במשחק נוסף גברה הפועל לב השרון על אליצור כוכב יאיר 90:84 בחוץ. שחר שעיבי הוביל את לב השרון עם 25 נקודות, מן העבר השני סטייסי מורייני סיים עם 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully