וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "שמות גדולים לא יגיעו לכאן"

מנג'ר מכבי ת"א מסביר שלא יהיה חדש תחת השמש גם אחרי הפגרה, לאחר ההפסד 2:1 לבני יהודה, והוסיף: "אין לאף אחד ראש לכדורגל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. הקבוצה של אבי נמני התארחה הערב (שלישי) במפגש הראשון במסגרת רבע גמר גביע הטוטו באצטדיון בלומפילד ונוצחה 2:1 על ידי בני יהודה. משחק הגומלין ייערך בשבוע הבא. למזלה של מכבי, איליה יבוריאן כבש שער מצמק בתוספת הזמן של המשחק ונתן לה תקוות לקראת הגומלין, כאשר ניצחון 0:1 יספיק לה לעלות לחצי הגמר.

אבי נמני: "אף אחד לא רוצה לראות קבוצה כזאת"

"אני חושב שמתוצאה של 0:2 היה לנו הרבה יותר קשה להצליח במשחק הגומלין", אמר מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, בסיומו של המשחק, "אבל השער המצמק משאיר לנו הזדמנות לנצח 0:1 במשחק הבא ולעלות לחצי הגמר. יש לנו זמן עד שבוע הבא לנסות ולתקן וגם דחו את הליגה, וזה נותן לנו עוד זמן לנסות ולתרגל, לשנות שחקנים ושיטות. אנחנו נשנה ונשנה עד שגם השיטה וגם השחקנים המתאימים ייתפסו".

נמני אף התייחס לחולשה שהציגו שחקניו ואמר: "ברור שאנחנו רוצים לראות דברים הרבה יותר טובים. אף אחד לא רוצה לראות את הקבוצה במצב כזה, אבל רק עבודה קשה בסופו של דבר תביא את התוצאות. אנחנו נעשה מאמץ להתחזק בפגרה בשחקן או שניים ובאופן טבעי הם ישדרגו אותנו. צריכים להבין ששמות גדולים לא יגיעו לכאן כי אין לנו תקציב לזה. אנחנו סבלניים ואני מאמין שעבודה קשה תשתלם לנו. להזכירכם, לא הפסדנו כבר ארבעה משחקים, אבל זאת שיטת גביע ויש משחק גומלין בשבוע הבא. נעשה את החשבונות בסוף".

נמני אף התייחס לאווירה בו התקיים המשחק: "אין כרגע לאף אחד ראש לכדורגל, וראינו זאת גם לפי הקהל היום, כאשר הגיעו למשחק בקושי 400 צופים. יש היום דברים יותר חשובים מכדורגל, אבל החיים צריכים להימשך. ההחלטה לדחות את המחזור בשבת היא החלטה נבונה".

עסקת העברתו של יאניק קמאנאן ממכבי תל אביב לפאפוס הקפריסאית, אותה מאמן ניר קלינגר סוכמה. החלוץ הצרפתי עדיין לא חתם על חוזהו, עקב מחלוקת אחת הקיימת לגבי החוזה. בעוד בפאפוס רוצים לשלם את סכום ההעברה, בגובה 125 אלף דולר, בשני תשלומים, הרי שבמכבי מתעקשים על תשלום אחד. החלוץ ישתכר בקבוצתו החדשה בכ-100 אלף דולר עד סיום העונה.

גם מחר בוטל היום החופשי שהיה אמור להיות לשחקנים ובמקומו ייערך אימון, זאת בעקבות היכולת הירודה שהציגו שחקני הקבוצה במשחק.

גיא לוזון: "אם נעשה את הדברים כמו שצריך שום דבר לא יעצור אותנו"

בבני יהודה היו מרוצים, כמובן, מהניצחון על מכבי תל אביב, אבל היו קצת מאוכזבים עקב השער שספגו בשניות הסיום מרגליו של יבוריאן.

"אמרתי גם לפני המשחק שבלי שום קשר לפגרה אנחנו מתאמנים טוב", אמר בסיום המאמן גיא לוזון. "השחקנים באו רעבים ומוכנים. גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית עשינו את הדברים כמו שצריך. אם נעשה את הדברים כמו שצריך שום דבר לא יעצור אותנו. משחק טוב מאוד שלנו, אני שמח על כך. כדי לעלות שלב נצטרך לנצח בסיכום שני המשחקים ונצטרך גם לשחק במשחק הבא כדורגל טוב ולנצח. השער שקיבלנו בסיום גורם לניצחון הזה להיות עם טעם טיפה מר וזה מצטרף לתחושה הכללית גם בגלל המצב בדרום".

גם לוזון התייחס לביטול מחזור הליגה שהיה אמור להיערך בשבת: "אני חושב שההחלטה לדחות את המחזור היא החלטה מבורכת. אפשר היה לראות על פי האווירה ביציעים שאין הרבה קהל ואין הרבה שמחה באופן טבעי. לא יקרה שום דבר אם הליגה תידחה בעוד שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully