וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "הראש במגרש, הלב בעזה"

דור בלך

6.1.2009 / 19:15

מאמן מ.ס אשדוד דיבר על הסיטואציה הבלתי אפשרית לאחר ניצחון קבוצתו 1:4 על נתניה בגביע הטוטו. בן זקן: "הזדמנות לברוח מהמציאות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

קצת חיוכים נראו הערב (שבת) על פניהם של אנשי אשדוד. בצל התקפות הטילים על העיר והמלחמה בדרום, הוזכרה העיר אשדוד בהקשר של כדורגל. הקבוצה הבכירה של איזור הדרום, שמה בצד את האירועים הקשים והביסה את מכבי נתניה 1:4 במשחק הראשון בשלב רבע הגמר של גביע הטוטו.

המאמן. יוסי מזרחי אמר: "זה קצת מעלה חיוך על השפתיים. התחלנו את המשחק לא טוב ולא היינו בו בכלל ב-20 הדקות הראשונות, אבל השער החזיר אותנו ומכאן שלטנו באופן ברור. אני מרוצה מאוד כי הבקענו שערים יפים, הנענו את הכדור טוב, יצרנו עוד מצבים. צריך להסתכל הלאה".

"המחנה באילת עזר לנו טיפה לנקות את הראש", המשיך מזרחי. "הראש כל הזמן היה באשדוד, אך איכשהו כל הזמן הזה הקבוצה התנתקה. גם היום הראש היה במגרש, והלב בעזה. אל דברים בלתי אפשריים, אבל אני שמח מאוד שהשחקנים מבינים שזה המצב וזה חלק מהעבודה שלנו. קשה לנו להתנתק. זו המדינה המיוחדת שלנו ועם זה אנחנו צריכים לחיות בה".

הבעלים, ג'קי בן זקן, שב ואמר כי לדעתו יש להמשיך את משחקי הליגה: "קשה להגיד שהבאנו נחת בימים הנוראים האלה, אבל זו הייתה הזדמנות טובה לברוח קצת מהמציאות ולהתפרק. גם אני לקחתי את הילדים לשעה וחצי של שקט בלי חשש לאזעקות. בגלל זה לדעתי לא היו צריכים להקפיא את הליגה ולהמשיך ולתת לאנשים הזדמנויות לברוח מהמציאות".

שלו מנשה: "לא משתמשים בתירוץ של המצב"

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, בחר כהרגלו במשחקי גביע הטוטו לשבת ביציע ולתת לעוזרו, נתי עזריה, לנהל את המשחק. בסיום, נכנס מתיאוס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "לא נורא, גם משחקים כאלה קורים. עדיף שזה יקרה פה ולא בליגה".

הקשר אלמוג כהן סיכם: "לא יודע מה קרה לנו היום, אנחנו עובדים קשה ונראים טוב באימונים, אבל לא הבאנו את זה היום לידי ביטוי במגרש. גם בתחילת השנה התאמנו קשה ולא הצלחנו להביא זאת לידי ביטוי, כך שאני מאמין שבליגה נראה טוב. גם אני בתור תושב הדרום וגם כל המדינה לא שמים את הכדורגל בראש סדר העדיפויות. באנו לפה כדי לשחק כדורגל, הראש שלנו היה במשחק ואין תירוצים. לדעתי, לא היו צריכים לדחות את הליגה. ככה אנחנו נותנים להם לנצח ועוצרים את שגרת החיים".

שלו מנשה, שבישל את השער הראשון: "התוצאה לא סימפטית. פתחנו טוב, אבל אחרי שקיבלנו את השער הראשון איבדנו את הראש ומיד ספגנו עוד שער. לא צריך להיות פרופסור לכדורגל כדי להבין שנראינו לא טוב ושמתיאוס לא מרוצה. באשר לגומלין, היו דברים מעולם בכדורגל כך שאפשר לחזור. אנחנו לא משתמשים בתירוץ של המצב כי כשעלינו למגרש, הראש שלנו היה בכדורגל ורק עכשיו אנחנו מתחברים חזרה לאקטואליה".

מתיאוס הודיע לשחקניו כי ביום רביעי יתקיים אימון כושר בחוף הים בנתניה. החלוץ, תיירי טזאמטה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי בגלל הוחלף בדקה ה-37. השוער, לירן שטראובר, סובל ממתיחה במפשעה. מחר (שלישי) יעברו השניים בדיקות אולטראסאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully