וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ארליך הגיע כדי לשמח את ילדי הדרום

הטניסאי העביר יום הפנינג לילדים במועדון הטניס של מכבי נתניה במטרה להשכיח את המציאות הקשה. ארליך: "מקווה שיהיה שקט"

כ-50 ילדי שדרות מעמותת "רעות – אפיקים בנגב" וילדי מועדוניות "מתוק בלב" הגיעו היום (שלישי) ליום הפנינג ספורט במועדון הטניס של מכבי נתניה בכדי לשחק לצידו של כוכב הטניס יוני ארליך ובמטרה להשכיח מעט את מציאות היום יום.

את הפעילות הובילו ארליך וברק בוברוב, המאמן הראשי והמנהל המקצועי של העמותה לקידום הטניס בנתניה, וכמובן צוות המדריכים של העמותה. הפעילות כללה אימון טניס אישי, תחנות הפעלה בסוגי ספורט שונים כגון: טניס, כדורגל, כדורסל, השלכת טבעות ועוד, כל זאת תוך כדי חלוקת פרסים לכל הילדים.

ארליך, שלא יצא לאוסטרליה בשל פציעה במרפק, סיפר: "אלוף בצה"ל לא הייתי, וזו הדרך שלי לשמח ולחזק את ילדי הדרום. אני מקווה שיהיה שקט בדרום הארץ ושחיילנו יחזרו הביתה בשלום". בעת ההפסקה בין האימונים והמשחקים הגיע כפיר אבו מחברת 'פריז' לחלק לילדים קרטיבים. בסיום פעילות הספורט חולקו מדליות לכל ילדי שדרות מילדי הספורט של נתניה ומשם הם המשיכו לארוחת צהרים במלון החוף הירוק.

ברק בוברוב: "שמחנו מאוד לארח את הילדים ולהעלות חיוך על פניהם. ההשתתפות בפעילות הייתה מלאה. אני מחזיק אצבעות שיהיה שקט בדרום ומברך ומודה לכל הגופים שהתגייסו להצלחת היום הזה". לדברי מוטי שעיבי, מנהל אגף הספורט של עיריית נתניה, שתיווך בין הגופים: "אני מברך על יוזמת מועדון הטניס מכבי נתניה. שמחנו מאוד להצטרף ולתרום את חלקנו למען ילדי הדרום, ישר כוח גדול ותודה בשם הילדים למועדון ולמלון החוף הירוק שאירחו ופינקו את הילדים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully