וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 1:2 את מכבי ת"א

הבלגאן במכבי ת”א ממשיך לחגוג אחרי ההפסד 2:1 ברבע גמר גביע הטוטו לבני יהודה. גלבאן וחטארי כבשו, יבוריאן צימק. צפו בתקציר

ברני ארדוב

התקציר באדיבות 5+ לייב

בני יהודה אירחה הערב (שלישי) באצטדיון בלומפילד את מכבי תל אביב במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו וניצחה 1:2 את הצהובים. איליה יבוריאן כבש שער מצמק עמוק בתוספת הזמן של המשחק והעניק למכבי תקווה קטנה לקראת משחק הגומלין, שהיא תארח גם בבלומפילד.

נראה שכמעט שום דבר כעת לא יוציא העונה את מכבי תל אביב לדרך חדשה והיא תמשיך ליפול, לדשדש, לשקוע בבוץ ולהישאר קטנה, חלשה, מובכת ומושפלת. שחקני הקבוצה הגיעו חדורי מוטביציה למשחק מול הזהובים כאילו מדובר במשחק חייהם. כך הם התייחסו למשחק הזה במטרה לפתוח דף חדש, נקי וחלק אחרי הפגרה אליה יצאו בכושר רע. אבל הקבוצה של אבי נמני רקובה כנראה מהשורש וכל שינוי קוסמטי שיעשו קברניטי הקבוצה לא יעזור במאום.

בני יהודה, מנגד, ממשיכה את הכושר המצוין אליו היא יצאה לפגרה. בחמשת משחקיה האחרונים בחודש וחצי האחרון לפני החופשה היא השיגה ארבעה ניצחונות. אחד מהם היה 2:3 על מכבי תל אביב גם בבלומפילד. גם הערב החבורה של גיא לוזון חשפה את נמני ושחקניו במערומיהם. מכבי שלטה בתחילת המשחק, אבל עקיצה גדולה של פדרו גלבאן אחרי 31 דקות העלתה את הזהובים ליתרון. מכבי האנמית ניסתה להשוות, אבל בדקה ה-77 כבש המחליף מוחמד חטארי את השער השני לזכות בני יהודה.

מהלך המשחק

דקה 8 - יבוריאן קיבל כדור מצוין, נכנס לרחבה, אבל בעיטה רעה שלו מכ-10 מטרים אלכסונית עשתה את איינוגבה, שהדף לקרן, גדול. החמצה מזעזעת של החלוץ הארמני.

דקה 31 - גול! בלדוט הכניס כדור לגלבאן, שנכנס לרחבה, הטעה את מלול ויחיאל ובעט כדור מסובב לרשת הגבוהה, שער יפה של הארגנטינאי, 0:1 לבני יהודה.

דקה 76 - אברבנל הרים כדור לרחבה, ליאור ז'אן טיאטא טוב את הרחבה.

דקה 77 - גול! מאותה קרן הגיע השער השני של בני יהודה. מורי התרומם גבוה ונגח אחורה, הכדור הגיע לחטארי, ששלח מהאוויר לפינה של יבריץ'.

דקה 90+3 - גול! יבוריאן השתלט על כדור שהדף איינוגבה וכבש מחמישה מטרים, מכבי צימצמה ל-2:1 והפיחה באוהדי מכבי תקוות לקראת מפגש הגומלין.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, תמיר כחלון (מוחמד חטארי, 62), פדרו גלבאן, אסי בלדוט (אלי אברבנל, 46), תומר חמד (עוז ראלי, 74).

הרכב מכבי תל אביב: דראגוסלב יבריץ', דור מלול (יובל שפונגין, 46), אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, שרן ייני (מתן לוטטי, 70), דולי ג'ונסון, ג'יזרמו ישראלביץ', יוסי שבחון (ציון צמח, 80), עמנואל מאיוקה, איליה יבוריאן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully