וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: מ.ס אשדוד הביסה את מכבי נתניה 1:4

מ.ס אשדוד שמה את האירועים הקשים בעיר ובדרום בצד, חזרה מפיגור מוקדם ל-1:4 על מכבי נתניה ברבע גמר גביע הטוטו. צפו בתקציר

מערכת וואלה!

צפו בתקציר באדיבות ערוץ הספורט

במצב בלתי נסבל של התקפת טילים על העיר ומלחמה בדרום, שמה מ.ס אשדוד בצד את כל הצרות, עלתה למגרש והציגה את הכדורגל המהנה שלה שהספיק לניצחון 1:4 על מכבי נתניה ברבע גמר גביע הטוטו. ניצחון שאם העלה ולו חצי חיוך על הפנים של התושבים המקומיים, שווה הרבה יותר מהבטחה ריאלית של מקום בחצי גמר המפעל.

לאשדוד לקח זמן להיכנס למשחק. נתניה פתחה טוב וכבשה ראשונה מרגלי תיירי טזאמטה בדקה ה-20. אלא שמאז נראתה רק קבוצה אחת על המגרש. אשדוד שיחקה מרגל לרגל וחתכה פעם אחר פעם את ההגנה הרעועה של נתניה בהתקפות מתרפצות קטלניות, וחילופי מסירות מצוינים. דוד רביבו, אולי השחקן הטוב העונה בליגת העל, ניצח על התזמורת ועידן שריקי קינח עם שלושער, כשביוואן פרנסמן מוסיף שער עצמי.

נתניה המשיכה את היכולת הרעה שלה, שבאה לידי ביטוי לפני הפגרה. סיאבונגה נקוסי ערך בכורה, פתח טוב אבל גמר את האוויר בדקה ה-30. ההגנה של נתניה הייתה איומה וההתקפה חסרת יצירתיות, כשאיתי שכטר שנכנס כמחליף, נראה אנמי במיוחד. ביכולת הזו, לנתניה לא יהיה מה למכור במאבק האליפות. אשדוד מצידה, ממשיכה להיות משב רוח מרענן.

ומילה לסיום. בשל שזרוע החורף בנתניה, ההנהלה העבירה את המשחק לאצטדיון רמת גן. למרות שהכניסה הייתה ללא תשלום, עשרות בודדות הטריחו עצמם למשחק, והקנו לו אווירה לא מכובדת, שהעלתה שוב את השאלה, האם יש מקום לשחק כדורגל בימים קשים אלו.

מהלך המשחק

דקה 12: קרן של נתניה. מרין הסיט בראשו לבן דיין שדחק מקרוב פנימה, אך השופט פסל את השער בטענת נבדל.

דקה 20: גול! בן דיין מצא את מנשה פנוי באגף השמאלי, הקשר העביר כדור רוחב וטזאמטה המשיך בבעיטה חדה פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 27: גול! רביבו הגביה לרחבה, מקרייב נגח לקורה ושריקי הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק מול השער החשוף לרשת. 1:1.

דקה 40: גול! אופיר הוביל מתרפצת של אשדוד והכניס כדור מצוין לשריקי, החלוץ שלח כדור רוחב ופרנסמן דחק לשערו הוא. 1:2 לאשדוד.

דקה 44: גול! התקפה נפלאה של אשדוד. דגו ורביבו החליפו מסירות וחתכו את הגנת נתניה. האחרון הגיע לקו הרוחב והוציא כדור לשריקי, שהמשיך בנגיעה מתוך הרחבה פנימה. 1:3.

דקה 61: שריקי הגיע לעימות ישיר מול שטראובר אך העדיף להקפיץ למקרייב, שמחמישה מטרים בעט גבוה מעל שער ריק.

דקה 64: ימפולסקי נשאר לבד מול שקל, אבל השוער הדף מצוין את הבעיטה שלו.

דקה 65: גול! דג'אני הכניס כדור נפלא לשריקי, שחלף על פני שטראובר וגלגל פנימה. 1:4.

דקה 81: שדה יכול היה לכבוש את החמישי אך נכשל בעימות ישיר מול שטראובר.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אוראל דגני, לואיס מרין, גולן חרמון (אלמוג כהן, 46), דדי בן דיין (טל מעבי, 68), ביוואן פרנסמן, רביד גזל, סיאבונגה נקוסי (שניר גואטה, 46), שלו מנשה, דלה ימפולסקי, תיירי טזאמטה (איתי שכטר, 37)

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון (קובי דג'אני, 46), אדיר טובול, ברוך דגו, יוסי אופיר, דוד רביבו, רחמים צ'קול, עידן שריקי (עידן שדה, 80), דימיטאר מקרייב (ניר נחום, 84)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully