וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הסתפקה בחצי מנה

גביע ספרדי: אתלטיקו מדריד חיפשה נקמה על ה-6:1 לברצלונה, אך מסי כבש שלושער ב-1:3 בקלדרון. טוטנהאם בדרך לגמר גביע הליגה

ברצלונה עשתה הערב (שלישי) צעד גדול לקראת עלייה לרבע גמר הגביע הספרדי לאחר ניצחון חוץ בויסנטה קלדרון 1:3 על אתלטיקו מדריד. היריבה רצתה מאוד לנקום בבארסה על התבוסה הצורמת 6:1 בליגה, אבל ביום כל כך גדול של ליאו מסי, לקולצ'ונרוס פשוט לא הייתה תשובה.

כזכור, מסי איחר לחזור מהחופשה בארגנטינה ולא נכלל בסגל בניצחון הליגה של ברצלונה 1:3 על מאיורקה בשבת. הערב, העניק פפ גווארדיולה מנוחה לסמואל אטו, ויקטור ואלדס, צ'אבי ואחרים, אבל החזיר להרכב את מסי, יחד עם הרכב צעיר, וקיבל ממנו חזרה ובגדול. גם אתלטיקו שיחקה ללא סרחיו אגוארו הפצוע. כבר בדקה ה-11 כבש הארגנטינאי שער מרהיב. מסי החליף מסירות עם דני אלבס שהכניס לו כדור גאוני בעקב, במה שהפך לשער נהדר.

בדקה ה-57 כבש מסי את השני שלו מהנקודה הלבנה, במהלך שהוביל גם לכרטיס אדום לג'וני הייטינחה. 12 דקות מאוחר יותר חזרו המארחים למשחק, כשתומאס אויפאלושי הצ'כי נגח מקרוב פנימה לאחר כדור קרן. המילה האחרונה הייתה שייכת כמובן למסי, שחלף בקלילות על פני גרגורי קופה והשלים שלושער פרטי. קצת לאחר השער הוחלף מסי, לקול תשואות הקהל המקומי. הגומלין ייערך בשבוע הבא בקאמפ נואו.

* במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה הביסה טוטנהאם, מחזיקת הגביע, 1:4 את ברנלי מליגת המשנה בוויט הארט ליין. מרטין פטרסון העלה את ברנלי ליתרון (15), אך התרנגולים עשו מהפך משערים של מייקל דאוסן (47), ג'יימי או'הרה (52), רומן פאבליוצ'נקו (65) ומייקל דאף (עצמי, 68). משחק הגומלין ייערך בעוד שבועיים. ג'רמיין דפו הוצג הערב כשחקנה החדש-ישן של טוטנהאם, אליה חזר אחרי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully