וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין דפו חוזר לטוטנהאם

החלוץ חוזר לקבוצה אותה עזב בינואר 2008, הספרס ישלמו לפומפי כפול מהסכום בו מכרו את השחקן. אלטון ג'ון עשוי לחזור לווטפורד

חלוץ נבחרת אנגליה, ג'רמיין דפו, חוזר לטוטנהאם שנה לאחר שעזב את המועדון לפורטסמות. על פי דיווחים באנגליה, שני המועדונים סיכמו על סכום ההעברה שיעמוד על 15 מיליון ליש"ט, סכום כפול מזה ששילמה פומפי בינואר 2008.

החלוץ בן ב-26 כבר הגיע ללונדון לעבור בדיקות רפואיות והוא צפוי להיות מוצג רשמית מחר (שלישי) לפני משחק חצי גמר גביע הליגה של טוטנהאם מול ברנלי. דפו שיחק בטוטנהאם ארבע שנים לפני שעזב לפורטסמות. הוא ישתף פעולה בקבוצה שלישית יחד עם המנג'ר, הארי רדנאפ, שהדריך אותו בווסטהאם ופורטסמות.

דפו שיחק בפראטון פארק 36 משחקים, בהם כבש 17 שערים. לחלוץ 32 הופעות בנבחרת אנגליה, בהן כבש שישה שערים. אוהדי טוטנהאם כבר הודיעו כי ישמחו לקבל בחזרה את החלוץ. "ג'רמיין דפו וטוטנהאם זה זיווג משמיים, דפו והארי רדנאפ זה עוד זוג משמיים", אמר דניאל ויין, לשעבר יו"ר קרן האוהדים.

* דיווחים ב"קוריירה דלו ספורט" ובאנגליה מספרים כי מילאן סיכמה על חוזה עם ג'רמיין פנאנט לעונה הבאה. שמו של הקשר בן ה-25 נקשר גם כמועמד לעבור בחלון ההעברות לריאל מדריד, אך כעת נראה שמילאן תשיג את הקשר ההתקפי ללא תמורה, משום שחוזהו מסתיים בסוף העונה.

אלטון ג'ון חוזר לווטפורד?

אלטון ג'ון עשוי לשוב לקבוצתו, ווטפורד, כנשיא הקבוצה. אגדת המוסיקה לקח צעד אחורה מהקבוצה האהודה עליו בשנה שעברה בשל חילוקי דעות בינו לבין יושב ראש הקבוצה, גרהאם סימפסון. אלא שבינתיים סימפסון עזב את תפקידו וג'ון הסכים לקבל את ההזמנה לבקר שוב במקום ולבדוק את האפשרות לעשות קאמבק.

מאמן הקבוצה, ברנדן רודג'רס, סיפר: "הוא אחת הדמויות היותר מזוהות עם ווטפורד. אנשים אוהבים שאלטון ג'ון היה מעורב במשך שנים. שמחתי מאוד כשהוא קיבל את ההזמנה שלי והוא היה נהדר עם השחקנים ועם הצוות. הוא צלצל אליי מאוחר יותר כשהוא הגיע הביתה והודה לי על היום". נכון להיום ווטפורד משחקת בצ'מפיונשיפ ומדורגת במקום ה-19 כשהיא נמצאת בסכנת ירידה לליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully