וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.1

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* וולפסבורג החתימה את היפני יושיטו יוקובו. החלוץ בן ה-26 כבר שיחק באירופה בעונת 2005/06 עם ריאל מאיורקה, אך כבש 5 שערים בלבד ב-39 משחקים.

* נולברטו סולאנו, קשר ניוקאסל, ווסטהאם ואסטון וילה לשעבר, חוזר לשחק במולדתו פרו לראשונה מזה 12 שנה. סולאנו חתם בקבוצת אוניברסיטאריו המקומית.

שמועות

* קרלוס טבז חזר ואמר שהוא ישמח לשחק בריאל מדריד. "מי לא היה רוצה לשחק בריאל מדריד", אמר החלוץ הארגנטינאי בן ה-24. "כמו מנצ'סטר, הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם - ויהיה תענוג לשחק בשבילו", הוסיף.

* מוחמד זידאן, החלוץ המצרי שמשחק בבורוסיה דורטמונד, גילה שהוא חולם לשחק בליגה הספרדית, בקבוצות כמו ריאל מדריד וולנסיה. "לשחק בליגה הספרדית זה עדיין חלום שלי. אני לא רוצה לעבור לספרד בשביל לשחק בקבוצה קטנה", אמר החלוץ בן ה-27, ששיחק בעבר בין היתר בקופנהאגן, מידטילנד, ורדר ברמן והמבורג.

* מארק יוז מעוניין שמנצ'טסר סיטי תגיש שוב הצעה עבור הקשר הבאסקי של אברטון מיקל ארטטה. הסיטי כבר הגישה הצעה על סך 12.5 מיליון יורו, אך אברטון הודיעה כי השחקן "בלתי ניתן להעברה".

* הגארדיאן מדווח כי פורטסמות' רוצה להחליף את לסאנה דיארה, שנמכר לריאל מדריד, בכריסטיאן אובודו מאודינזה. תג המחיר של הניגרי עומד על כ-5.5 מיליון ליש"ט. אובודו בן ה-24 כבר הוזכר כמחליף אפשרי לג'נארו גאטוסו הפצוע במילאן וכמועמד ללאציו.

  • עוד באותו נושא:
  • קרלוס טבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully