וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: "לא ניכנע לשום גורם עוין"

6.1.2009 / 16:00

למרות ביטול מחזור הכדורגל, איגוד הכדורסל הודיע שהליגה תחזור כבר במוצאי שבת הקרובה. אבנר קופל: "חייבים להראות שהספורט ממשיך"

אחרי פגרה בת שלושה שבועות, תחזור במוצאי שבת ליגת העל בכדורסל לפעילות במשחק בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה. לאחר שאמש (שני) ביטלה ההתאחדות לכדורגל את משחקי כל הליגות בסוף השבוע הקרוב, נראה כי מנהלת ליגת העל בכדורסל לא תיקח צעד דומה, והמשחקים ייערכו כרגיל, "בשלב זה כל עוד פיקוד העורף לא אוסר על זה, אנחנו פותחים את הליגה מחדש במוצאי שבת", אמר הבוקר ראש מנהלת ליגת ווינר אבנר קופל בשיחה עם וואלה! ספורט.

קבוצה אחת בליגת העל בכדורסל נמצאת בטווח האש, וזוהי עירוני אשקלון, אשר מתאמנת בשבוע האחרון באולם בראשון לציון, והמנהלת דאגה לארח את שחקניה הזרים של הקבוצה, אשר היו מעוניינים בכך, בכפר המכביה. "אשקלון היא מרכיב חשוב מאוד בליגת העל, אך היא לא משחקת בבית בשבועיים הקרובים, כך שזה נותן לנו מרווח זמן", אמר קופל הבוקר, "אנחנו רוצים להחזיר את הציבור בכלל וחובבי הכדורסל בפרט, לשגרה למרות הדאגה הרבה".

לאחר האירועים האחרונים בגזרת פיב"א, בו אישר הארגון את אירוח המשחקים בישראל אמר קופל, "אנחנו מקרינים על אירופה, יש לכדורסל נציגות נכבדת במפעלים האירופים, ואנחנו חייבים להראות שהספורט ממשיך. לא ניתן לשום גורם עוין לגבור על השגרה".

למרות זאת, במנהלת הליגה ובאיגוד הכדורסל שומרים על קשר צמוד עם פיקוד העורף, "אם תהיה הערכות מחודשת של פיקוד העורף בנושא זה, אנחנו נשקול את הדברים וניערך מחדש. כרגע, נראה שהליגה תחזור לפעילות מחדש כבר במוצאי שבת הקרובה", סיכם קופל את המצב.

מאוחר יותר הודיע איגוד הכדורסל רשמית כי ימשיך בפעילות הסדירה בכל ליגות הכדורסל בישראל וכן בפעילות הכדורסל הבינלאומית, זאת בכפוף להנחיות מערכת הביטחון ותוך כדי התחשבות מירבית בקבוצות המשחקות באזורים המצויים בטווח הטילים הנורים מרצועת עזה.

עוד ציינו באיגוד הכדורסל, כי כל עוד ממשלת ישראל לא הכריזה על 'מצב חירום' או 'מלחמה', תהיה זו טעות מצד גופי הספורט, לקבל החלטות העלולות לפגוע בעתיד, בפעילות השוטפת ובמעמדו של הספורט הישראלי בחו"ל.

איגוד הכדורסל, מנהלת ליגת העל וקבוצות הכדורסל המעורבות במשחקים בינלאומיים במסגרות השונות של פיב"א, יול"ב והיורוליג, עשו ועושים הכול כדי לקיים מפגשים בינלאומיים אלה כסדרם.

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully