וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם צ'רלטון תשדר NBA

לאחר שערוץ הספורט רכש לפני שבועיים את זכויות השידור, תעביר החל מהשבוע הקרוב גם צ'רלטון את משחקי הערב של יום ראשון

חברת צ'רלטון, המפעילה את הערוצים ספורט1 וספורט2, הגיעה להסכם עם ה-NBA לעונה הקרובה, לשידור המשחקים המשודרים ברשת ABC. המשחקים האמורים יתקיימו בימי ראשון בשעות הצהריים בארה"ב, כך ששעות השידור החי בישראל נוחות במיוחד לקהל הצופים.

המשחק הראשון ישודר כבר ביום ראשון הקרוב (11.1.09) בשעה 22:30, כשפיניקס עם שאקיל אוניל תתמודד עם לוס אנג'לס קליפרס. שבוע אחר כך ישודר המשחק בין פיניקס לטורונטו עם בשעה 19:30. המפגש המרתק בין סן אנטוניו ללוס אנג'לס לייקרס ישודר שבוע לאחר מכן. בכל יום שני בערב ישודר גם מגזין סיכום שבועי של ה-NBA הנקרא NBA 360 – הכולל סיקור נרחב של כל אירועי הליגה באותו שבוע.

מנכ"ל צ'רלטון אדר זהבי: "אנו שמחים לצרף ללוח השידורים העשיר שלנו גם את ליגת הכדורסל הטובה ביותר בעולם. יחד עם שידורי היורוליג, ערוצי ספורט1 וספורט2 נותנים לצופה את חבילת הכדורסל העולמית האולטימטיבית, במקביל לחבילת הכדורגל המאוד האטרקטיבית והמוכרת לצופי הספורט. נמשיך להשקיע את מירב המשאבים בכדי להעניק לצופינו את חוויית הספורט הטובה ביותר בישראל".

כזכור, לאחרונה רכש גם ערוץ הספורט את הזכויות למשחקים. הערוץ ישדר משחקים מרכזיים מהעונה הרגילה, משחקים בימי ראשון, את משחק האולסטאר ומשחקים מהפלייאוף, כולל את סדרת גמרי החטיבות (יחד עם ESPN) ואת סדרת הגמר במלואה.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully