וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית מחכה בפינה

מכבי תל אביב ופיני גרשון מחפשים ניצחון שישי ביורוליג על אולימפיאקוס, קבוצתו הקודמת של גרשון, במטרה להילחם על המקום השני בבית

משחק מספר 66: מכבי תל אביב – אולימפיאקוס (4+) 1.8, 9.0, 1.8

מכבי תל אביב מתייצבת לאחד המשחקים החשובים שלה בעונה האירופית, לא רק בשל העובדה הספורטיבית, אלא בשל המציאות הקשה בדרום שמקרינה על מצב הרוח הלאומי הקיים בשבועיים האחרונים. ועם זאת, ביום חמישי בהיכל נוקיה יצטרכו הצהובים ניצחון כדי אולי לסיים במקום השני בבית המוקדם.

אולימפיאקוס מדורגת ראשונה בבית עם מאזן של שישה ניצחונות ושני הפסדים, לעומת מכבי תל אביב שנמצאת עם מאזן של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. היוונים קולעים בממוצע 83 נקודות למשחק וסופגת 71.75 נקודות למשחק. הצהובים לעומת זאת עומדים על ממוצעים של 81.25 נקודות למשחק וסופגים 79.5.

מכבי תל אביב כידוע פתחה את שלב הבתים, אז עם אפי בירנבוים על הקווים, עם הפסד לציבונה זאגרב בשתי נקודות הפרש, לאחר מכן הגיע ניצחון על אבלינו 83:90 וניצחון בהארכה על לה מאן בשתי נקודות הפרש. במחזור הרביעי של היורוליג פגשו הצהובים את אולימפיאקוס באתונה, אך נכנעו 84:65, בהמשך גם הפסידו למלאגה 80:73, ניצחו את ציבונה במשחק השני ושוב גברו על אבלינו ועל לה מאן.

אולימפיאקוס לעומת זאת פתחה את דרכה ביורוליג עם ניצחון על אבלינו 69:83, ובהמשך הגיע גם ניצחונות על מלאגה (72:83). במחזור השלישי נכנעו היוונים לציבונה 85:76, חזרו לנצח את מכבי תל אביב, הגיעו להארכה נגד לה מאן אך סיימו עם ניצחון, הביסו את אבלינו, הפסידו למלאגה 60:56 והביסו את ציבונה זאגרב.

אז מה יהיה לנו במשחק? האם מכבי באמת תשאיר אותנו עם טעם טוב בצל האירועים? להערכתינו, למרות פערי הרמות בין שתי הקבוצות, הניצחון יהיה צהוב ויושג ביותר מארבע הפרש. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully