וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת לצאת מהבאסה

בצל האירועים בדרום אפשר לנסות להפיג את המתח עם משחקי הכדורגל והכדורסל. הווינר מציע משחקי גביע הטוטו, הגביע האנגלי, היורוקאפ והיורוליג

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 9.918 (10 ש"ח יניבו 99 ש"ח)

משחק מספר 4: מכבי נתניה – מ.ס. אשדוד. באשדוד לא ממש חושבים על כדורגל בימים האלה, אבל דווקא מהכיוון הזה שחקניו של יוסי מזרחי יכולים לצאת ל-90 דקות מהצרות שבדרום ולשחק בעיקר עם הלב. נתניה לעומת זאת לא ממש ידועה כקבוצה שממש מצליחה בקופסא, וגם נגד אשדוד היא לא תצליח לצאת נגד הסטטיסטיקה. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 7: בני יהודה – מכבי תל אביב. מכבי תל אביב כבר זמן רב לא ממש נראית כמו קבוצה. גם אבי נמני לא הצליח לעשות הרבה מאז שנכנס לתפקידו והשיא היה עם ההפסד במשחק האימון להפועל ירושלים. בני יהודה רוצה להוכיח שהניצחון בליגה ממש לא היה מקרי וזו יכולה להיות אחלה הזדמנות בשבילם. אלא שדווקא הפעם אולי מכבי תנצח. ההימור: 2 (1.9)

משחק מספר 10: טלקום אנקרה – בני השרון (13+). לבני השרון יש עוד סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ אך לשם כך קבוצתו של אריאל בית הלחמי חייבת לנצח את טלקום אנקרה, שניצבת בראשות הבית עם שלושה ניצחונות והפסד אחד בלבד. במשחק הראשון הטורקים ניצחו 54:76 ואין סיבה שזה לא יקרה שוב כאשר אנקרה מארחת. ההימור: 1 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 4.212 (10 ש"ח יניבו 42 ש"ח)

משחק מספר 37: דרבי קאונטי – מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים שיחקו במפעל הגביע השני נגד סוטון וניצחו בקלות 0:3 אך עכשיו ממתינה להם יריבה קצת יותר קשה, כזו שנפרדה מהפרמייר ליג בעונה שעברה. דרבי מכירה היטב את מנצ'סטר יונייטד ויש לה אחלה הזדמנות לעקוץ, אך שחקניו של אלכס פרגוסון ייצאו כשידם על העליונה. ההימור: 2 (1.3)

משחק מספר 66: מכבי תל אביב – אולימפיאקוס (4+). מכבי תל אביב רוצה לחמם לתושבי המדינה את הלב בעקבות הלוחמה בדרום והיא יודעת שניצחון שלה, גם אם הראש של הישראלים לא ממש במשחק, יכול לעשות קצת את העבודה. מכבי תל אביב לא יותר טובה מאולימפיאקוס, אך בהיכל נוקיה, עם דחיפת הקהל היא מסוגלת לנצח. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 80: סיינה – פנאתינייקוס (4+). שתי הקבוצות נמצאות עם מאזן מצוין של שישה ניצחונות ושני הפסדים וכעת הן נפגשות במשחק האחד לפני אחרון בשלב הראשון של היורוליג במאבק שיכול להוביל את המנצחת בסופו של דבר למקום הראשון. במשחק הראשון פאו ניצחה בחמש הפרש, אך הפעם נראה שסיינה היא זו שתסיים עם הניצחון, אך לא בארבע הפרש. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully