וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בני השרון בסגר

5.1.2009 / 20:41

בעוד הקבוצה מתכוננת בטורקיה למפגש מול טלקום אנקרה ביורוקאפ, המשטרה המקומית מלווה אותה צמוד ואסרה על השחקנים לצאת מהמלון

בני השרון תתארח מחר (שלישי) בטורקיה מול טורק טלקום אנקרה במשחק במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ. בקבוצה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון לא תותיר להם כל סיכוי להעפיל לסיבוב השני של המפעל. במידה שבני השרון תנצח בהפרש שקטן מ-22 נקודות, היא תצטרך לקוות שאריס סלוניקי תפסיד במשחק המקביל לפנליניוס. ניצחון בהפרש של יותר מ-22 נקודות, תוצאה שנראית בשלב זה לא ריאלית, תשאיר את הקבוצה בסיכויי ההעפלה גם אם אריס תנצח.

הקבוצה נחתה בטורקיה לפנות בוקר, ומרגע נחיתתה מלווים את בני השרון כוחות המשטרה הטורקיים, וזאת בעקבות ההפגנות העזות ברחבי המדינה נגד ישראל והמלחמה בדרום. הקבוצה התבקשה על ידי כוחות הביטחון המקומיים שלא לעזוב את שטח בית המלון, ותעזוב את טורקיה מיד עם סיום המשחק, ביום שלישי בלילה.

הערב ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. כל שחקני בני השרון כשירים להתמודדות, כאשר לראשונה תופיע הקבוצה ללא האמין קווינטנס, שהושאל בשבוע שעבר עד סוף העונה לעירוני קרית אתא מתחתית ליגת העל. "לא באנו לטייל", אמר יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס, "השחקנים יודעים את החשיבות של המשחק. נעשה הכל בשביל לנצח, ולהעביר את ההכרעה הביתה". מי שעשוי להיות הגורם המפתיע במשחק הוא ריצ'ארד רובי, שעד כה מוביל בטבלת הנקודות של הקבוצה במפעל עם 11.8 נקודות למשחק.

מנגד הקבוצה הטורקית מצויה באמצע משבר מקצועי גדול מאוד, לאחר שהפסידה חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה בליגה הטורקית, כולל שני הפסדים לקבוצות תחתית. השחקן המוביל של הטורקים עד כה במפעל הוא ארווין דאדלי, אקס מכבי ראשון לציון, שרושם עד כה ממוצעים של 14.3 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully