וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,200 ספורטאים נרשמו למרתון טבריה

האירוע המסורתי שיתקיים ביום חמישי הקרוב, זוכה למספר שיא של משתתפים. משלחות הספורטאים מחו"ל כבר החלו לנחות בישראל

ספורטאים מהמשלחת הקנייתית נחתו הבוקר (שני) בישראל לקראת מרתון טבריה שיתקיים ביום חמישי הקרוב ה-8 בינואר 2009. הלילה ינחתו עשרות הספורטאים הנוספים מ-20 מדינות אשר מגיעים לישראל, בימים אלה, להתחרות במרתון.

כ-1,200 רצים נרשמו למרתון טבריה 2009 – שיא של כל הזמנים – שיא המצביע כי מרתון טבריה מהווה את גולת הכותרת של המרוצים בארץ וכל רץ מרתון ישראלי שואף להגיע ולקחת חלק במרתון זה. מרתון טבריה נחשב ל"מכה" של המרוצים והוא המרתון היחיד המתקיים בארץ באורך מלא – 42.195 ק"מ. בנוסף, יתקיימו מרוצים למרחק של 10 ק"מ.

הועדה המארגנת, אשר מורכבת מנציגי עיריית טבריה ואיגוד האתלטיקה, העמידה פרסים בסך של למעלה מ-100 אלף דולר. הרץ או הרצה אשר יזכו במקום הראשון עשויים לזכות בפרס של עד 50 אלף דולר, במידה ויצליחו לשבור את שיא המסלול בהתאם לתקנון המרוץ. לרצים הישראלים יחולקו פרסים עד לסך של 50 אלף שקלים, הפרסים הינם מתנת נותני החסות למרתון.

מרוץ מרתון המתקיים בפעם השלושים ושתיים יוזנק בשעה 9:00 בבוקר, מרוץ מרתון לאופני יד (עגלות נכים), בשיתוף איגוד ספורט הנכים, יוזנק בשעה 8:40 בבוקר ואילו המרוץ תחרותי למרחק של 10 ק"מ הפתוח לציבור הרחב, יוזנק ב-9:10.

בנוסף, לצד התחרויות המרכזיות יתקיימו שני אירועים נוספים: צעדת ותיקים, צעדה מסורתית המתקיימת זו השנה הרביעית, בה צועדים ותיקים מאגן הכנרת ובהנחיית אמנים; ומרוץ עממי משפחתי (10 ק"מ) שיתקיים ביום שישי בשעה 9.30, הפתוח לקהל הרחב וישמש גם כמרוץ השחרור למשתתפי המרתון והריצות האחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully