וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

ללא יבואה גילתה הפועל ת"א אלטרנטיבה ראויה בדמות מהראן לאלה, שכבש פעמיים וניצח את מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו. צפו בתקציר

ברני ארדוב

וידאו: חמש פלוס לייב

בצל ההתרחשויות בדרום והדיבורים הבלתי פוסקים על המלחמה, ביקשנו שעה וחצי של הפוגה בתקווה להנות מקצת כדורגל איכותי. קשה לכנות משחק כמו זה שראינו הערב (שני) כאיכותי, אבל אוהדי הפועל תל אביב לבטח מרוצים. קבוצתם גברה 0:2 על מכבי חיפה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו, ונראית מוכנה להמשך משחקי הליגה. חיפה, מנגד, לוקחת בשתי ידיים את ההחלטה לדחות את משחקי סוף השבוע בליגה.

הפגרה נותנת את אותותיה

הפועל הייתה טובה יותר למן הפתיחה והצליחה לפרוץ דרך מרכז הגנת חיפה, שם שובץ שי מימון לצד דקל קינן, אך שחקניה החמיצו בכל פעם שניצבו לבדם מול ניר דוידוביץ'. חיפה חיפשה להפתיע את האדומים בעיקר מצד שמאל, באמצעות פיטר מסיללה וליאור רפאלוב, ופרט לכך נראתה כאילו עננת הפגרה עדיין רובצת עליה.

הפועל תל אביב המשיכה להציג כדורגל טוב מיריבתה גם במחצית השנייה, כשמהראן לאלה מככב בעמדת החלוץ המרכזי עם צמד שערים בדקות 59 ו-83, ומראה שיש אלטרנטיבה לסמואל יבואה. מרכז השדה התל אביבי עשה את העבודה והסתדר בקלות עם שחקני הקישור של חיפה, אם כי רוב הצופים יזכרו בעיקר את הכניסה המכוערת של שי אבוטבול לקרסולו של שלומי ארבייטמן, שנאלץ לנטוש את המשחק עוד לפני השריקה למחצית.

העניין המרכזי בשורות חיפה היה שובו של דוידוביץ' אל בין הקורות. השוער הבינלאומי לא נדרש להצלות מרהיבות, אך מספר פעמים יציאות שלו הלחיצו את שחקני הפועל ומנעו מצבים מביכים. בשער השני ניכרה החלודה הרבה שצבר השוער למוד הפציעות, שנדמה כי אינו בטוח בכשירותו הפיזית כרגע. אין ספק שחיפה צריכה את דוידוביץ' הישן והטוב לקראת המשך מאבקי הליגה. על דחיית משחקי סוף השבוע יכולים אלישע לוי וצוותו רק לברך. ההגנה הפגיעה מצריכה עבודה רבה, במיוחד כשרואים את אחת היריבות העיקריות, הפועל תל אביב, הולכת ומשתבחת.

מהלך המשחק

דקה 18: ורמוט היה בעמדה טובה מחוץ לרחבה, אך בעט חלש והחוצה.

דקה 22: התקפה מהירה של חיפה מצד שמאל, הסתיימה בבעיטה של רפאלוב שנבלמה על ידי דה סילבה.

דקה 32: לאלה קיבל כדור במצב נבדל, נותר לבד מול הלחץ של דוידוביץ' ובעט החוצה.

דקה 34: עוד כדור עומק פיצח את הגנת חיפה, לאלה עבר את דוידוביץ' וממצב קשה בעט מעל השער.

דקה 35: הפעם טלקיסקי נותר חופשי מול השוער החיפאי, וגם הוא בעט גבוה.

דקה 42: בעיטה חופשית מסובבת של טלקיסקי חולפת סמוך לקורת השער.

דקה 48: בן לוז ניסה להקשית מעל דוידוביץ', שהצליח להדוף לקרן.

דקה 59: גול! הפועל שוב חתכה בקלות את הגנת חיפה, הפעם הודות לטעות של קרופניק. לאלה נותר מול דוידוביץ' ומצא את הרשת. 0:1 לאדומים

דקה 64: שחקני הפועל השתעשעו ברחבת חיפה, ובסיום ההתקפה נעצר טלקיסקי על ידי דוידוביץ'.

דקה 68: גפני הציל כדור מקו השער, אחרי נגיחה טובה של באדיר.

דקה 71: חיפה נזכרה להתקיף. בעיטה חדה של פאנטני נעצרה על ידי אניימה.

דקה 76: ורמוט בעט חזק למרכז השער, דוידוביץ' הדף.

דקה 78: רנספורד מסר לקטן ברחבה, אך הבעיטה שלו נבלמה בגופו של באדיר.

דקה 83: גול! דוידוביץ' הדף למרכז הרחבה בעיטה של ורמוט, ולאלה עט על הכדור חוזר כדי להשלים צמד אישי. 0:2 להפועל ת"א

דקה 89: לאלה כמעט השלים שלושער, אך הפעם השוער החיפאי השתלט על הכדור שהדף.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (דני בונדר, 87), דאגלס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, דמיטאר טלקיסקי (רועי גורדנה, 82), בן לוז (עידן סרור 69), מהראן לאלה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שי מימון (ליאוניד קרופניק, 46), דקל קינן, פיטר מסיללה (רוני גפני, 54), בירם כיאל (מוחמד גדיר, 46), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, אוסיי רנספורד, שלומי ארבייטמן (ת'מבינקוסי פאנטני, 45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully