וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטה: "אני חוזר, ולא כדי להיפרד לשלום מהקריירה"

באיטליה ממשיכים להעלות ספקות לגבי סיכוייו לחזור למגרשים, אך בלמה המנוסה של מילאן מאמין כי הפציעות מאחוריו. אדריאנו נשאר באינטר

הוא נחשב לאחד הבלמים המובילים בעולם במשך כל העשור האחרון, אך ככל שחולפות השנים עושה רושם שאלסנדרו נסטה מבלה יותר על שולחן הטיפולים מאשר על כר הדשא בסן סירו. בלמה של מילאן יחזור ממיאמי, שם עבר שיקום ארוך וטיפול בגבו הפגוע, לאיטליה ב-14 בינואר ויחל בהכנות על מנת לשוב בהקדם האפשרי לאימונים.

"עקבתי מארצות הברית אחרי כל מה שקורה באיטליה. קראתי את כל מה שכותבים עליי, כולל התחזיות הקודרות על כך שאני לא אחלים פיזית מהפציעה הזו. למרות זאת", המשיך הבלם בן ה-32, "עבדתי קשה ואני אראה שהיה מוקדם להספיד אותי. אני חוזר, ולא כדי להגיד שלום לכדורגל ולקריירה שלי".

המאמן קרלו אנצ'לוטי, שבינתיים ראה את דייויד בקהאם נפצע באימון האחרון ומוצב בספק לקראת מה שתוכנן להיות משחק הבכורה שלו (רביעי, 16:55, מול המבורג, ישיר בספורט 2), מעדיף לא לפתח תקוות באשר לנסטה. "מצבו יותר טוב", אמר המאמן, "אבל נהיה יותר בטוחים כשהוא יחזור למילאנו".

אינטר לא בונה על חלון ההעברות

אדריאנו, החלוץ הברזילאי הסורר של אינטר, צפוי להישאר במועדון, כך הודיע היום גבריאלה אוריאלי מהנהלת המועדון. "אני לא מאמין שאצרף שחקנים בחלון ההעברות. לגבי אדריאנו, מעולם לא אמרנו שהוא עוזב. הכוונה היא להשאיר אותו במועדון, וזה תלוי בו". כזכור, הברזילאי שוב איחר לחזור מחופשתו בברזיל ועורר את זעמו של המנג'ר, ז'וזה מוריניו. הדברים שאמר אוריאלי ציננו את השמועות לגבי רצונה של אינטר לצרף את חלוץ גנואה, דייגו מיליטו.

ועוד מאיטליה. מאמן יובנטוס, קלאודיו ראניירי, נהנה מחזרתם לכשירות של ג'אנלואיג'י בופון, כריסטיאנו זאנטי, כריסטיאן פאולסן וחסן סליהאמידז'יץ חזרו לאימונים מלאים לאחר היעדרות ארוכה. שאר הפצועים, דוד טרזגה וטיאגו מתקרבים לחזרה. החלוץ הצרפתי לא צפוי לשחק במשחק הראשון לאחר החזרה מהפגרה, מול סיינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully