וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין מתיאוס לנמני

11 הפלופים בכדורגל האירופי שנבחרו על ידי ענבל מנור שכנעו את דוד רוזנטל שצריך לעשות כתבה זהה על חצי העונה בליגת העל. מי הכניס יותר שחקני רכש להרכב הזה: מאמן מכבי תל אביב או מאמן נתניה

שוער: גז'גוז' שמוטולסקי

לא ברור מה יש לאשדוד עם שוערים מזעזעים, אבל בדיוק כשחשבנו שלא יכול להיות יותר גרוע מסמי אדג'י, הגיע הפולני המבולבל והראה שתמיד יכול להיות יותר גרוע. יוסי מזרחי, אחד שדווקא אמור לזהות שוער טוב, הבין את הטעות כבר אחרי סיבוב אחד ושלח אותו לדרכו. רוברט באדג'י היה מועמד מצוין לאפודת השוער הראשון, רק כדי לא לעצור את המומנטום ולהביא לאשדוד שוער יותר גרוע משמוטולסקי (צילום: יותם רונן)

מגן ימני: איתן עזריה

כשפרדי דוד הביא את איתן עזריה למכבי הרצליה והשתמש בו בחוכמה במספר עמדות שונות, המגן נראה תפור למידותיה של הקבוצה. רק כשהמאמן הביא אותו לסכנין התוססת, פתאום הבנו מה זה מגן שירד ליגה. עזריה נראה אבוד בסכנין, כמו שחקן שלא ברור מה יש לו להוסיף לקבוצה. והוא אכן לא הוסיף כלום. לא שערים, לא בישולים ולא אופי (צילום: עומר רפאל)

בלם: איגור טומאסיץ'

רגע אחרי שטומאסיץ' הגיע למכבי ת"א, כבר התחילה המחאה נגדו. לא ברור אם היו אלה הגידופים שספג מהרגע הראשון שבו עלה למגרש או אם זו היכולת שהביא אתו, מה שבטוח הוא שטומאסיץ' במרכז ההגנה הוא התקף לב מהלך. הכדורים שהיה מחזיר לאחור גרמו ליבריץ' להחוויר והביטחון היה ממנו והלאה. לזכותו ייאמר שלא הוא היה הבעיה המרכזית בקבוצה שבנה רן בן שמעון

בלם: רוג'ריו דוס סנטוס

מה עוד יש לכתוב על שחקן שכבר שוחרר מהקבוצה שלו, מיד אחרי שאשדוד יצאה לפגרה. איפה עוד ניתן להעצים את הבדיחה, אחרי שהמאמן עצמו אומר לשחקן ביי ביי לפני שהעונה הסתיימה. זה לא שאשדוד הצטיינה בהבאת בלמים בשנים האחרונות, אבל זה שהיא שחררה את דוס סנטוס כל כך מהר רק ממחיש כמה מקומו בהרכב הזה מוצדק (צילום: ברני ארדוב)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מגן שמאלי: גיז'רמו ישראלביץ'

נכון, הוא לא מגן שמאלי, אבל בדיוק בגלל זה הוא נכנס להרכב בלי מבחן כשירות. אין עמדה שמסמלת יותר את הכישלון של מכבי תל אביב העונה, את חוסר האונים ובלבול המערכות. על ההברקה הזמנית חתום רן בן שמעון. יהיו שיגידו שישראלביץ' הוא השחקן הכי טוב במכבי העונה, הכי נלחם, הכי משקיע - ואולי זאת בדיוק הבעיה של הקבוצה. אם ככה נראה השחקן הכי טוב במכבי, אין זה פלא שהאימפריה ריקה מתוכן (צילום: ברני ארדוב)

קשר: דניאל אומברטו

הגיע כברירת מחדל ונראה כמו ברירת מחדל. הגיע בזכות זה שאין לו קבוצה ונראה כמו שחקן שאין לו קבוצה. אבל מה שהכי מעצבן באומברטו, זה מה שהוא מייצג: את הזרים הבינוניים בנתניה, ומדיניות הרכש המסתורית במועדון המתחדש. אם רק היו יודעים להביא שם זרים שלוקחים את הקבוצה צעד קדימה, נתניה היתה היום מועמדת חזקה מאוד לאליפות שהיתה מפתיעה מאוד את הענף השחוק שנקרא כדורגל ישראלי (צילום: ברני ארדוב)

קשר: דולי ג'ונסון

מכבי תל אביב חשבה שהביאה את הדרק בואטנג הבא, אבל לחיקויים יש נטיה להיות פחות מוצלחים. ניכר על ג'ונסון שיש לו יכולות טכניות, אמה מה? הוא לא ממש מתאמץ להראות אותן במגרש. התפקוד שלו לא ברור, להגנה הוא לא ממש עוזר, בהתקפה הוא לא באמת תומך ואם הוא כבר עושה טובה ויורד לגליץ', המאורע מצוין כיום חג. העיקר שבאתר שלו הוא הבורג הכי חשוב בקבוצה

קשר: דריו פרננדז

הדבר הכי מעצבן בפרננדז הוא שבעוד שנה או שנתיים תראו אותו מככב בליגה הצרפתית, הגרמנית או הארגנטינאית ותגידו "איזה שחקן היה פה". בדומה לכריסטיאן פביאני. לפרננדז יש המון כדורגל, רק שהוא מתעקש להשאיר אותו אצלו במקום למסור. הסיבה בגינה פרננדז חדר להרכב לא רומזת לכך שהוא הכי גרוע בבית"ר. הוא פשוט לא הוסיף רעננות לבית"ר השבעה. בתור שחקן הרכש המשמעותי שהגיע העונה, הוא לא סיפק את המימד המבוקש ממנו (צילום: אסף שקד)

קשר: ברוך דגו

לאט אבל בטוח הפך דגו את עצמו לפרסונה נון גראטה בכל מקום שאליו הגיע. זו לא רק ההתנהלות על המגרש, זו גם מערכת היחסים העכורה שהוא מייצר בכל קבוצה שאליה הוא מגיע. מי שהיה פעם יהלום באשדוד חזר אליה לאחר שנזרק בבושת פנים ממכבי נתניה, שבשורותיה לא הספיק לשחק אפילו משחק ליגה אחד. אם הייתה לדגו הזדמנות לשקם את הקריירה בבית, בינתיים הוא בקושי מצדיק את מקומו בהרכב אשדוד (צילום: ברני ארדוב)

חלוץ: איליה יבוריאן

כן, כן, מכירים את הסיפור הידוע של חלוצי רכש שלא מצליחים במכבי תל אביב. ועדיין, אי אפשר להסיר אחריות מיבוריאן, שעשה הכל כדי להוכיח את הקלישאה לפיה הוא "חלוץ של קבוצות קטנות". בניגוד לקאמנאן או לדולי ג'ונסון שאפשר להתווכח על מיקומם במגרש, יבוריאן מתופקד בדיוק איפה שצריך, ועדיין לא מסוגל למצוא את הרשת. כשהוא כבר לא עסוק בלהחמיץ הוא מקבל כרטיסים אדומים (צילום: ברני ארדוב)

חלוץ: ג'ורג' בה

לא פלא שלותר מתיאוס כל כך עצבני במכבי נתניה. עוד לפני שהביאו לו את ראובן עובד ואחרי שכבר נכווה עם דגו, הנחיתו עליו את ג'ורג' בה, אותו שחקן שהועף מהקבוצה רק בשנה שעברה. למה? לצוות המקצועי (מי שם בכלל זה 'הצוות המקצועי' מלבד מתיאוס) פתרונים. בכל מקרה, בה עזב את נתניה אחרי ששוב הראה את יכולותיו הרבות, או יותר נכון - את חוסר היכולת שלו (צילום: ברני ארדוב)

מתחמם לחילוף: ראובן עובד

והנה, עוד בטרם עזבה האצבע את המקלדת הוחתם ראובן עובד במכבי נתניה, המקלט והמחסה לכל מקרי הטוטאל-לוס של הכדורגל הישראלי בשנה האחרונה. שלוש השאלות העולות כתוצאה מהשידוך הזה הן תוך כמה זמן יגורש עובד מהאימון על ידי מתיאוס, מתי הוא ישוחרר מהקבוצה וכמה סיחים לשים לו בלאפה (צילום: ברני ארדוב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully