וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן פייר פאפן חוזר למגרשים

בגיל 45, הצטרף חלוץ מילאן ומארסיי לשעבר לקבוצת החובבים ביגאנו בויין. נשיא המועדון: "זו מתנת חג המולד ואושר גדול עבורינו"

בגיל 45 הרגליים עדיין מדגדגות לז'אן פייר פאפן. החלוץ הצרפתי הדהים כשהחליט לחזור למגרשים 10 שנים לאחר פרישתו והודיע על חזרה לקבוצה החובבנית ביגאנו בויין, המוליכה את הטבלה. "זו מתנת חג המולד ואושר גדול עבורינו. החזרה היא בזכות החברות עם המאמן ובשביל לשמור על כושר", אמר הנשיא, פטריס רוסלו, על כוכב העבר, שכבר הצטרף לאימונים.

"הניסיון שלו יוסיף לנו המון. לא יכולנו לסרב לאחד כמוהו", הוסיף הנשיא. כשחקן, זכה פאפן בכדור הזהב בשנת 1991. הוא שיחק בין היתר במארסיי, מילאן, באיירן מינכן ובורדו לפני שפרש במדי גנגאן בשנת 1998. כעת, החלוץ, שכבש בקריירה 215 שערים ועוד 30 ב-54 הופעות בינלאומיות, ינסה להצית את ימיו הגדולים כשחקן.

כמאמן, פאפן היה האיש שהעלה את שטרסבורג לליגה הבכירה לפני שתי עונות, אך אז לא הגיע עם הקבוצה לסיכום על המשך דרכו ונפלט ממנה. בהמשך נדמה היה כי קיבל את הזדמנות חייו, כשהחליף את גי רו קשישא בלאנס המסובכת בתחתית, אלא שגם הכריזמה של חלוץ העבר לא הועילה והקבוצה עמוסת הציפיות נשרה לליגה השנייה.

כך, בתוך שנה אחת, הפך פאפן מאחד המאמנים המבטיחים בצרפת לכזה שלא מוזכר אפילו כמועמד לקבוצות הליגה הראשונה. בצר לו, שב פאפן לדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב - לשחק כדורגל. אולי מתישהו יזכרו בו גם בליגה הראשונה ויאפשרו לו לשקם את קריירת האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully