וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-IFL עושה את ההתאמות הנדרשות

ליגת ה-IFL ע"ש קראפט הכריזה על שינוי במועדים ובמגרשים לרווחת הקהל. המנכ"ל בן פרידמן: "אני נרגש מהיכולת להגיב במהירות לשינויים"

במהלך שמטרתו להיטיב עם הקבוצות ועם האוהדים, הכריזה ליגת ה-IFL על שם קראפט על שינוי במגרשים הביתיים של שתי קבוצות ובלוח הזמנים לעונת 2008/09. ההרזה מגיעה במהלך הפגרה הקצרה בת השבועיים של הליגה. במסגרת השינויים יערכו "מייקס פלייס" סברס את משחקי הבית שלהם במתקני מכבי תל אביב בקרית שלום (המגרש הביתי של הקבוצה מהעונה הקודמת). המשחקים יעברו לשבתות העוקבות לזמני המשחק המקוריים וייפתחו בשעה 20:30. השינוי משפיע על המשחקים עם "ריל האוסינג" אנדרדוגס (31 בינואר), "דנסינג קאמל" פיונירס (14 בפברואר) ו"בלו סאן מיוזיק" קינגס (28 בפברואר).

"ריל האוסינג" אנדרדוגס ישחקו את משחקי הבית שלהם במגרש העירוני של יוקנעם. זמני המשחקים של הקבוצה נשארים כפי שהיו. השינוי משפיע על המשחקים עם "ביג בלו" ליונס (23 בינואר, 10:30), "בלו סאן מיוזיק" קינגס (6 בפברואר, 10:00) ו"דנסינג קאמל" פיונירס (3 במרץ, 12:00). המשחק בין "ביג בלו" ליונס לבין "בלו סאן מיוזיק" קינגס שנקבע ליום רביעי ה-11 במרץ, הועבר ליום למחרת. המשחק ייערך יום לאחר מכן וייפתח בשעה 19:00 באצטדיון "קראפט" בירושלים.

"אני נרגש מהיכולת שלנו להגיב במהירות וביעילות לשינויים שאנו מחוייבים בהם ולהזיז שתי קבוצות למגרש ביתי עם תנאי מגרש משודרגים, במיקום מרכזי יותר קרוב לאוהדים", אמר מנכ"ל הליגה, בן פרידמן. "העברת הדרבי בין שתי הקבוצות הירושלמיות תבטיח שהמשחק המלהיב יהיה נגיש יותר".

כל השינויים נלקחו בחשבון לאחר משוב מהאוהדים והקבוצות, שניתן על כיצד ניתן לייעל את התפתחות הליגה ולהתערותה בקהילה. נגישות גבוהה יותר תאפשר לקהל רחב יותר להיות מודע לספורט ולקחת חלק, ומשטחי דשא טובים יותר יבטיחו פציעות מעטות. ליגת ה-IFL על שם קראפט חוזרת לפעילות ביום חמישי הקרוב (19:00) עם הדרבי הירושלמי הראשון העונה, בין "ביג בלו" ליונס לבין "בלו סאן מיוזיק" קינגס. ניתן לרכוש כרטיסים דרך האתר או בעת הכניסה למשחק.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הליגה, www.ifl.co.il, או לפנות בדוא"ל לכתובת commissioner@ifl.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully