וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד רוס חתם במכבי חיפה

5.1.2009 / 11:45

בעקבות הפציעה של בי ג'יי מקי שיעדר בשבועות הקרובים, החליטו בחיפה לחזק את הסגל ולצרף את השחקן האמריקאי ששוחרר מגבעת שמואל

מכבי חיפה החתימה היום (שני) את הגארד האמריקאי רונלד רוס, שפתח את העונה בשורות מ.כ גבעת שמואל, ושוחרר משורות הקבוצה עם היציאה לפגרה. רוס (25, 1.89) הוא הזר השישי שחותם בקבוצה, ומגיע לחיפה בעקבות הפציעה של בי ג'יי מקי שיעדר בשבועות הקרובים. החוזה שנחתם בין הצדדים הוא לחודשיים, כאשר יש אפשרות שהשחקן ימשיך עד סיום העונה. מאז הגעתו לישראל רשם רוס בגבעת שמואל 14.2 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק, כאשר משחק השיא שלו היה מול עירוני נהריה אז רשם 33 נקודות.

רוס הוא בוגר אוניברסיטת טקסס טק משנת 2005, בה שיחק תחת בובי נייט האגדי, ואיתה הגיע בשנתו האחרונה לסוויט 16 כשהוא משמש כקפטן הקבוצה. רוס החל את דרכו כמקצוען בליגה השניה באיטליה, ואחרי תקופה מסוימת בליגות החצי-מקצועניות בארה"ב חזר לאירופה ושיחק בלודביגסבורג הגרמנית בגביע יול"ב.

"גם כשבי ג'יי מקי היה כשיר חשבתי שלא יזיק לנו עוד גארד אמריקאי שייפחית ממנו את העומס, ועל אחת כמה וכמה כעת כשעדיין לא ברור בדיוק כמה זמן ייקח למקי לחזור לכושרו הטוב", אמר בתגובה להחתמה מאמן חיפה אבי אשכנזי, "זו תוספת ולא החלפה, שוחחתי עם גורמים רבים בגבעת שמואל שהיו מלאי תשבוחות לגבי השחקן ואופיו. אני מודה לג'ף רוזן שנאות לבצע את המהלך בתקופה כלכלית לא פשוטה. אנחנו עומדים בפני תקופה חשובה הן בליגה והן בגביע המדינה וחשוב היה לנו לא להמר, להביא שחקן מוכר שמצוי בכושר משחק מיידי".

בקבוצתו הקודמת של רוס, גבעת שמואל, ינסו כעת להחתים רכז אשר יחליף את השחקן. הסיבה המרכזית לשחרורו של השחקן משורות הגבעה היא העובדה שאינו יכול לשמש בעמדת הרכז, עמדה שלא מתפקדת כהלכה בקבוצה של אורן אהרוני. למונט ג'ונס, שנבחן בשורות הקבוצה בשבוע שעבר ושוחרר, ירד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully