וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "השער הכי יפה שלי בריאל מדריד"

קשר האלופה עדיין מתפעל מהגולאסו שלו, שניצח 0:1 את ויאריאל. קלאס יאן הונטלאר יצא מאוכזב מהבכורה שלו עקב החמצותיו במשחק

ריאל מדריד גברה אמש (ראשון) לאחר החזרה מהפגרה 0:1 על ויאריאל. חואנדה ראמוס פתח בהרכב עם צמד השחקנים שריאל החתימה בחלון ההעברות, קלאס יאן הונטלאר ולסאנה דיארה. השער היחיד במשחק הובקע מרגליו של אריאן רובן, וריאל, שעוד מרוחקת 12 נקודות מברצלונה, המוליכה את הטבלה, מקווה לצאת לדרך חדשה.

החלוץ ההולנדי, קלאס יאן הונטלאר, היה קצת מאוכזב מעצמו עקב מספ רהחמצות שהיו לו במשחק: "היו לי כמה צ'אנסים מצוינים והייתי צריך להבקיע, אבל השוער של ויאריאל (דייגו לופז) סיפק כמה הצלות טובות. זה היה נהדר אם הייתי מבקיע ויכול להכיר תודה לקהל על התמיכה שלהם בי וקבלת הפנים. אבל עדיין, אני מאוד שמח שהקבוצה השיגה את שלוש הנקודות. זה היה ערב נהדר והייתה אווירה נהדרת".

הונטלאר התייחס גם לעובדה כי כעת ייאלץ מאמנו לבחור בין ההולנדי לדיארה לגבי מי יירשם וישחק בליגת האלופות מכיוון שריאל יכולה לרשום רק אחד מבין השניים: "כמובן שהייתי רוצה לשחק בצ'מפיונס ליג, אבל זה כבר לא תלוי בי. אכבד כל החלטה של המאמן. זה יהיה משחק נהדר נגד ליברפול".

הגולאסו של אריאן רובן ייזכר עוד זמן מה. קשרה ההולנדי של אלופת ספרד חתך בדקה ה-32 במשחק מאגף ימין עם רגלו השמאלית, השכיב מסםר שחקנים ושלח בעיטה מכ-20 מטרים, חתוכה, מדודה, מסובבת ומדויקת לפינת השער הרחוקה. גול שלא רואים כל יום, גול שהביא ניצחון חשוב מאוד לריאל אל ויאריאל.

אפילו רובן עצמו התרשם מהשער: "אני מאמין שזה השער הכי יפה של בריאל מדריד. כעת אנחנו חייבים להתחיל לשפר את ההתקפה שלנו ולהבקיע יותר שערים". רובן התייחס להופעת הבכורה של חברו ההולנדי, הונטלאר: "הוא שחקן נהדר, אך הוא לא שיחק חמישה שבועות וזה היה קשה לו. הוא היה חסר מזל במשחק. אינ בטוח שהוא עוד יחורר רשתות בריאל בעתיד".

רובן עדיין מאמין ביכולתה של האלופה לסגור את הפער מברצלונה, חרף העובדה שהוא עומד על 12 נקודות: "זה הפרש גדול, 12 נקודות זה הרבה, אבל אנחנו חייבים להתרכז כרגע רק בעצמנו ולא בהם. עד שיחל השלב השני של ליגת האלופות (25 בפברואר) יהיה לנו שבוע שלם להתרכז במשחקי הליגה ואנחנו חייבים לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully