וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קובאצ'ביץ' ועטר צפויים לנוח מול מכבי ת"א

הקשר הקרואטי סובל מכאבים בצווארו, כשגם החלוץ הצעיר לא נמצא בשיא הכשירות. בעלי מנויים יכנסו חינם למשחק גביע הטוטו מול הצהובים

שחקני בני יהודה ערכו הערב (ראשון) אימון לקראת המשחק בו תארח הקבוצה ביום שלישי את מכבי תל אביב, ברבע גמר גביע הטוטו. זה יהיה המשחק הראשון מתוך שניים, כאשר הגומלין יערך בעוד כשבוע.

הקשר הרוויה קובאצ'ביץ' חזר הערב להתאמן, אולם פרש לקראת סיום האימון בגלל כאבים חוזרים בצווארו. המאמן גיא לוזון מתכוון לתת לקובאצ'ביץ' לנוח במהלך הימים הקרובים, והקשר הקרואטי לא ישותף במשחק מול הצהובים.

שחקן נוסף שאמור להחמיץ את המשחק הוא החלוץ אלירן עטר, שערך אמנם הערב אימון מלא, אבל אינו כשיר לשחק וזאת בשל העובדה שהוא לא התאמן בשמונת הימים האחרונים. כרגע מעדיפים בקבוצה להכשירו לקראת משחק הליגה מול הפועל פתח תקווה בשבת הקרובה.

הקשר לירוי צעירי, שמחלים ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, הגביר לאחרונה את קצב האימונים והערב אף שולב בחלק מהאימון לתרגול עם חבריו. גם החלוץ משה ביטון שמתאושש מניתוח בכתף, החל באימונים אישיים במגרש בשכונת התקווה.

בקבוצה ממשיכים עדין בחיפושים אחר חיזוק ישראלי לחלק ההתקפי של הקבוצה. ניר נחום, חלוץ מ.ס. אשדוד, ואחמד סבע, חלוצה של בני לוד, עדיין מוזכרים כמועמדים.

הנהלת המועדון הודיעה הערב לאוהדי הקבוצה כי בעלי מנויים יוכלו להיכנס חינם להתמודדות מול מכבי תל אביב. בשכונה מקווים שבעלי המנויים יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק החשוב, כאשר עליה לשלב הבא תכניס סכום כסף נוסף לקופת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully