וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון: עירוני אשקלון גברה על גבעת שמואל 77:78

4.1.2009 / 20:13

בצל המצב הבטחוני הקשה בדרום, הוכיחו סטיב בארט ג'וניור וחבריו בגרות, וניצחו משחק מותח באור יהודה. חיפה גברה על חולון 67:68

עירוני אשקלון גברה הערב (ראשון) על מ.כ גבעת שמואל 77:78 במשחק אימון שנערך באולם באור יהודה. שתי הקבוצות היו אמורות לשחק הערב את משחק רבע גמר גביע המדינה שלהן, אך בשל המצב הבטחוני בדרום, המשחק נדחה. אשקלון הגיעה למשחק אחרי שלא התאמנה במשך כל השבוע בביתה, והעתיקה את האימונים לראשון לציון, ואילו גבעת שמואל הופיעה לאחר שאמש הודיעה לגארד למונט ג'ונס על כך שהיא לא מנצלת את האופציה להחתמתו, והחזירה לסגל את רונלד רוס.

המשחק נערך לעיני צופים בודדים באור יהודה, מה שלא מנע מאשקלון וסטיב בארט ג'וניור לפתוח טוב יותר את המשחק ולעלות ליתרון 23:25 בתום הרבע הראשון. ברבע השני היו אלה שחקניו של אורן אהרוני שסיימו עם ידם על העליונה והנדנדה המשיכה כשמחצית 39:41 לגבעת שמואל. ברבע השלישי היה נראה כאילו אשקלון בורחת, כשגם ראשון טרנר בדקות מצוינות וגם סטיב בארט מריצים אותם ליתרון 52:58 בתום הרבע. גבעת שמואל לא נשברה, והפכה את המשחק בדרך ליתרון 4, שלוש דקות לסוף. משה ברנר עוד קלע את השלשה החמישית שלו במשחק, אך שחקניו של עדי אזולאי הפכו את הקערה, ושתי קליעות עונשין של טרה קלי קבעו 77:78 לאשקלון, 2 שניות לסיום. קורי קאר עוד ניסה שלשת ניצחון, אך החטיא.

קלעו לאשקלון: סטיב בארט ג'וניור 20, ראשון טרנר 14, לואיס טראסקוט 11, שחר כהן ואור איתן 8 כל אחד, דרור דוידי 6, אבי בן שימול 5, טרה קלי 4.

קלעו לגבעת שמואל: משה ברנר 15 (5 שלשות), סטפון ברדפורד 13, יחזקאל סקוורר 11, ג'רמיין הול 9, אנטון שוטבין 7, איתי גרינבוים 6, קורי קאר 5, רועי ברקוביץ' ורונלד רוס 4, יוני ניר 2.

גם ברוממה הייתה דרמה

ברוממה, אירחה מכבי חיפה את הפועל חולון, ויצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 67:68. בחיפה שמחו לשמוע הבוקר כי הבדיקות הרפואיות שנערכו לגארד בי ג'יי מקי, הפריכו את החשש לפריקת הירך, והוא יעדר תקופה קצרה מהצפוי. מנגד חולון עלתה עם אורי קוקיה שחזר מטורניר אמסטרדם עם פציעה. ללא מקי, ועם דורון פרקינס החולה, הצליחו שחקניו של אבי אשכנזי, למחוק פיגור במשך רוב שלבי המשחק מול האלופה, וידעו לנצח את המשחק.

חולון פתחה טוב מאוד את המשחק, כשדרון וושינגטון בלט מעל כולם בדרך ליתרון 13:18 בתום הרבע הראשון. ברבע השני חיפה, שניצלה יום מצוין של טוד גולדן, עשתה סימנים של חזרה, אבל חולון ידעה לשמור על היתרון 37:42 במחצית. הרבע השלישי כבר התאזן, כשגם דורון פרקינס, שמיעט לשחק במחצית הראשונה, נכנס לעניינים ובסיום הרבע רק נקודה לחולון 53:54. הדקות האחרונות של המשחק היו צמודות, ו-3 שניות לסיום, לקח דבון ג'פרסון אחריות, וקלע את סל הניצחון. בסיום 67:68 לחיפה.

קלעו לחיפה: טוד גולדן 15, דורון פרקינס 10, עידו קוז'יקרו 9 ו-10 ריבאונדים, משה מזרחי ועמית בן דוד 8 כל אחד, גור פורת 7, דבון ג'פרסון 6 ו-7 ריבאונדים, ברוקס סיילס 5.

קלעו לחולון: דרון וושינגטון 16, ליאור שגב 13, קרטיס ווית'רס 10 ו-8 ריבאונדים, בריאן טולברט 8, כריס ווטסון 7, אורי קוקיה 6 ו-7 ריבאונדים, ליאור ליפשיץ 4, יוטב קוסטיקה 3.

* במשחק אימון נוסף שנערך הערב גברה עירוני קרית אתא על עירוני רמת גן 81:84. לקרית אתא היה זה סימן חיובי ראשון מאז מונה איילון ביהאם למאמן הקבוצה. המשחק היה הראשון של הזר האמין קווינטנס, שהושאל לאתא עד סוף העונה מבני השרון. בשורות רמת גן מיעט לשחק אנתוני מיילס, שנפצע באימון באמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully