וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד גברה 0:1 על ויאריאל

גולאסו של אריאן רובן הספיק לאלופה כדי לנצח את ויאריאל ולשמור על תקוות האליפות. סביליה ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 עם אוסאסונה

הליגה הספרדית שבה אמש (שבת) מהפגרה, עם המשך הדהירה של ברצלונה וניצחון משכנע של ולנסיה על חשבון אתלטיקו מדריד. הערב (ראשון) הראתה ריאל מדריד כי עדיין לא אמרה את המילה האחרונה, כשניצחה 0:1 את ויאריאל למרות משחק לא גדול שלה, בו שיחקו לראשונה לסאנה דיארה וקלאס יאן הנטלאר. ריאל חולקת את המקום השלישי עם סביליה, לאחר שזו ספגה שער בתוספת הזמן מרגלי וולטר פנדיאני, וסיימה ב-1:1 ביתי עם האחרונה בטבלה, אוסאסונה.

אלמריה הציגה את מאמנה החדש, המקסיקני הוגו סאנצ'ז, בניצחון הביתי 0:1 על בטיס. ניקולה זיגיץ' חזר לסנטאנדר והעניק לה ניצחון 0:1 על ויאדוליד, כשגם מלאגה משיגה ניצחון בתוצאה זהה על ספורטינג חיחון. רקראטיבו הביסה את נומאנסיה 1:3 ונטשה את הקו האדום, שם עדיין מצויה אספניול (1:1 בבילבאו).

ריאל מדריד - ויאריאל 0:1

חואנדה ראמוס, המאמן החדש של אלופת ספרד, הציג בהרכב הפותח את שחקני הרכש החדשים, לסאנה דיארה וקלאס יאן הנטלאר. כמו כן, שמח מאמן סביליה וטוטנהאם לשעבר, לקבל את פפה, סרחיו ראמוס, גבי היינצה ו-ווסלי שניידר שחזרו מפציעות, כשהמטרה היא לעלות למקום השלישי ולעקוף את היריבה העירונית אתלטיקו, שהפסידה אתמול.

מול הבלאנקוס עמדה ויאריאל, שאיבדה מעט גובה לפני היציאה לפגרה. מי שפתח נהדר את המשחק הוא אריאן רובן, שמצא את המשקוף בעזרת מגן אורח בדקה ה-12. בדקה ה-32 התנהל רובן עם הכדור מימין לשמאל, ולאחר שחמק משלושה שחקנים בעט כדור מסובב לחיבורים של דייגו לופז והעלה את ריאל ליתרון מוצדק.

ויאריאל התעוררה במחצית השנייה, אך הזדמנויות שלה, אם זה מרגלי פירס או מראשו של רוסי, מצאו את איקר קסיאס מוכן ומזומן. גם החילופים ההתקפיים של המאמן פלגריני לא הועילו, וריאל סיימה שוב עם ניצחון מינימלי, בדיוק כפי שעשתה לפני הפגרה מול ולנסיה.

סביליה - אוסאסונה 1:1

האנדלוסים יצאו לפגרה אחרי 0:0 מאכזב מול מאיורקה ורצו לחזור למסלול הניצחונות ולמקום השני, במיוחד כשהתבשרו על כך שגם ולנסיה וגם ריאל מדריד חלפו זמנית על פניהם. מול סביליה התייצבה אוסאסונה המאכזבת, שנועלת את הטבלה למרות ה-2:5 הגדול על חטאפה לפני השנה החדשה.

שחקניו של חוסה אנטוניו קמאצ'ו, מאמן סביליה לפני 12 שנים, החזיקו מעמד במשך 50 דקות, אז נכנע השוער רוברטו לכדור חד של חסוס נבאס מחוץ לרחבה. אוסאסונה לא בעטה למסגרת ולו פעם אחת, עד לדקה ה-90, בה המחליף וולטר פנדיאני הגיע לכדור תועה ברחבה ובעט דרדל'ה לרשת. בתוספת הזמן החמיץ פרדי קאנוטה מקרוב ואיפשר לאוסאסונה לחגוג נקודת חוץ דרמטית ודי נדירה העונה.

אלמריה - ריאל בטיס 0:1

הוגו סאנצ'ז המקסיקני ערך את הופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן אלמריה, וקיבל משחקניו את התמורה המיידית. מאמן בטיס, פאקו צ'פארו, חשש מאפקט המאמן החדש של יריבתו וכנראה ידע מדוע. מיגל אנחל קורונה כבש ישירות מכדור קרן בדקה ה-35 וקטע לקבוצתו רצף חמישה משחקים ללא ניצחון. בטיס, מנגד, יכולה לספור בדיוק אותה כמות משחקים רצופים בהם לא ניצחה.

מלאגה - ספורטינג חיחון 0:1

שתי העולות החדשות והמפתיעות נפגשו למשחק מרכז טבלה טיפוסי, בסיומו הייתה זו מלאגה שחגגה עוד משחק ביתי מוצלח. כדור קרן של דודה בדקה ה-34, מצא את ראשו של לולו, שנגח מקרוב פנימה. חיחון שומרת על מאזן נקי מתוצאות תיקו, עם הפסד מספר 10 העונה.

ויאדוליד - ראסינג סנטאנדר 1:0

ניקולה זיגיץ' היה להיט בתקופתו בסנטאנדר, אך לאחר שעבר לולנסיה חווה תקופה קשה וירידה חדה בכושרו. מיד עם פתיחת חלון ההעברות הושאל הסרבי הגבוה בחזרה לקבוצה מקנטבריה, וסיפק את הסחורה כבר במשחקו הראשון. התוצאה הייתה מאופסת עד הדקה ה-64, אז קיבל זיגיץ' כדור לרחבה והכניע את חוסטו ויז'אר בשערה של ויאדוליד.

אתלטיק בילבאו - אספניול 1:1

הקבוצה מברצלונה קיוותה להשיג ניצחון רביעי העונה ולברוח מהתחתית הבוערת, אך לא השכילה לשמור על יתרונה בסאן מאמס ותחזור הביתה רק עם נקודה. מויסס הורטאדו נגח בדקה ה-37 לרשתו של חברו לשעבר, גורקה איראיזוס, אבל אנדוני איראולה המקומי השווה במספרת נהדרת בדקה ה-81.

רקראטיבו הואלבה - נומאנסיה 1:3

בקרב תחתית חשוב השיגה הקבוצה מהואלבה ניצחון סוחף ועלתה מעל הקו האדום. חאבי פואגו כבש את הראשון בכדור חופשי בדקה ה-18, מספר דקות לאחר ששוערו אסייר ריאסגו עצר פנדל. חבייר קמוניאס הכפיל בדקה ה-46 ואייטור טורנבאקה נעץ את השלישי בדקה ה-60. המחליף גורקה בריט רק צימק בתוספת הזמן.

חטאפה - לה קורוניה 2:1
לחטאפה: מאנו דל מוראל 16. לדפור: דיאז 6, סרחיו 81 (פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully