וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד מעבירה את אימוניה למרכז

קבוצת הנשים הדרומית תשוב לאחר הפגרה להתאמן באולם חלופי במרכז הארץ. אלון בן זקן: "מבחינת פיקוד העורף, אסור להתאמן באשדוד"

המצב הביטחוני השורר במדינת ישראל ממשיך לתת אותותיו גם בגזרה הספורטיבית. כוחות פיקוד העורף אסרו על קבוצת כדורסל הנשים של מכבי אשדוד, לקיים אימונים באולם הכדורסל שבמקיף ז' באשדוד. הכדורסלניות של דליה בושינסקי, יתאמנו באולם חלופי במרכז, זאת בתיאום מלא והוראות איגוד הכדורסל הישראלי.

עוזר מאמן הקבוצה, אלון בן זקן מסר: "לא נחזור לאימונים באשדוד בוודאות, לפחות עד השבוע הבא, בהתאם להוראות פיקוד העורף ובהיערכות מלאה מול איגוד הכדורסל הישראלי. מבחינת פיקוד העורף, אסור לנו להתאמן באולמות באשדוד כלל".

בן זקן עדיין לא יודע האם הזרות שאמורות להגיע למועד תחילת האימונים בעוד יומיים, תחזורנה במועד זה מחופשת חג המולד. "כמובן שיש חשש שהן לא יגיעו. בסה"כ המצב מפחיד מאוד, אנחנו מסתכלים למעלה ורואים עוד טיל ועוד טיל. המיקומים שבהם פגעו הטילים פגיעה ישירה לא רחוקים מהאולם, משהו כמו 4-5 דק' נסיעה והן רואות את התמונות מהחופשה שלהן בחו"ל, אני רק יכול לקוות שיהיה בסדר והזרות יחזרו כרגיל.

"אם הן לא ירצו לחזור לפה, אני לא יודע מה נעשה, לא יודע איך נתארגן", המשיך בן זקן, שחקן העבר של מכבי תל אביב, "עם יד על הלב, לא חשבתי על אפשרות כזאת. הסוכנים לא דיברו איתי ולא נאמר או נמסר לי מהם שהן לא באות. אנחנו מתנהגים כרגיל וכמובן מתכוננים להרגיע אותן. בסה"כ יש חדרי ממ"ד לכל שחקנית בדירה, נסביר להן איך מתנהגים במצבי חירום ומה עושים עם שמיעת האזעקה ויהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully