וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי לא מתלהב לעבור לסלטיקס

הגארד המושעה של הניקס מעדיף לנחות בקבוצה בה יפתח, אבל לא פוסל את האלופה, שתפגוש הלילה את אותה ניקס (ב', 1:00, ערוץ 5+ לייב)

סטפון מרבורי לא יעמוד במוקד המשחק הלילה (בין ראשון לשני, 1:00, ערוץ 5+ לייב) בין בוסטון לניו יורק, מי שעשויות להיות הקבוצה הקודמת שלו והקבוצה החדשה שלו, אבל הוא בהחלט ממשיך לעניין את אוהדי ה-NBA באשר הם וביממה האחרונה אף רמז על כך שהסלטיקס הם דווקא לא האופציה המועדפת עליו.

בימים האחרונים הועלו ספקולציות אודות רצונה של האלופה להחתים את השחקן, אלא שזה אמר היום שהוא לא קיבל ממנה הצעה וגורם המקורב לעסקה הפוטנציאלית סיפר שמארבורי לא מתלהב להגיע כשחקן ספסל. כעת מתברר שנשיא סלטיקס, דני איינג', רצה להעביר את מארבורי לקבוצה כבר בקיץ, אבל המהלך לא צלח.

בינתיים הסיכוי לשולם-שולם-לעולם בין הגארד הוותיק לניקס נראים בלתי קיימים אחרי שהאחרון יצא בסערה מפגישה עם דוני וולש ביום שישי. מארבורי ממשיך לככב ברשימת המושעים של הקבוצה ולא מתאמן איתה, אבל מקבל משכורת.

ומה אומר הפרובלמט? לפני כמה ימים הוא הספיק להגיד ש"אני רק רוצה לשחק כדורסל", ואתמול התייחס לאופציה של הסלטיקס בשיחת טלפון מביתו במינסוטה של בן דודו, סבסטיאן טלפייר: "אם אלופת העולם מתעניינת, איך אני לא אתעניין? זה יהיה כבוד ללבוש את הירוק והלבן. הקבוצה שלי הצהירה שהיא לא רוצה אותי ואני רוצה להמשיך בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully