וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה טיילה גם במשחק העונה האיטלקי

האלופה לא התקשתה לשמור על מאזנה המושלם, כשהביסה את סגניתה וירטוס בולוניה, 81:107. קבוצות היורוליג הספרדיות רשמו ניצחונות ליגה

משחק העונה של הליגה האיטלקית הבטיח רבות, כך לפחות על הנייר, אך בסופו של דבר התקיים במעמד צד אחד בלבד, בדומה לכל עונת הכדורסל הזו בארץ המגף. מי שחשב שקבוצת וירטוס בולוניה תוכל לעשות צרות לאלופה מסיינה, טעה טעות מרה.

סיינה, עדיין ללא הפסד ליגה, אירחה היום (ראשון) באולמה הביתי את וירטוס בולוניה השנייה בטבלה. רומיין סאטו, קשישטוף לברינוביץ' והחברים לא התרגשו מהיריבה, וכבר במחצית הוליכו ביתרון משמעותי של 18 הפרש, 35:53. הבולונזים לא יכלו לשחקני האלופה גם במחצית השנייה, כשהפער הולך וצומח ככל שנוקפות הדקות.

בסיום ירדה בולוניה מובסת, כשלוח התוצאות הראה 81:107 לסיינה, אותה הוביל סאטו עם 37 נקודות ושמונה ריבאונדים. לברינוביץ' תרם 20 והנרי דומרקנט 17 למנצחים, כשמנגד גילרמו ג'ובאנוני קולע 23 נקודות וג'יימי ארנולד 10 ושבעה כדורים חוזרים. סיינה עלתה למאזן 0-13, בעוד יריבתה נותרה במקום השני עם מאזן 5-8.

* אפיק ניסים הוביל את קלעי פרימה ורולי, עם 24 נקודות, בניצחון החוץ 65:73 על פילני. הגארד הישראלי שיחק 32 דקות, בהן קלט גם חמישה ריבאונדים ומסר שלושה אסיסטים. פרימה ורולי עלתה למקום החמישי, עם מאזן 6-8, כשבמחזור הבא היא פוגשת את המוליכה וארזה.

ספרד: ניצחונות למלאגה, ריאל וחובנטוד

בספרד, לאחר ניצחון טאו ויטוריה אמש, גם השנייה מלאגה חגגה. הקבוצה של אאיטו רנסס הביסה את גרנאדה 66:90 ועלתה למאזן 4-11. בוניפס אנדונג הוביל את קלעי מלאגה עם 19 ומרכוס הייסליפ הוסיף 17. פיליפ וידנוביץ' היה היחיד שניסה בגראנדה, עם 15 נקודות.

חובנטוד בדאלונה נמצאת גם היא עם מאזן 4-11, בדיוק כמו מלאגה וברצלונה שניצחה אמש. חובנטוד רשמה ניצחון חוץ על סראגוסה, 84:87, במשחק שהיה צמוד ברוב שלביו. דמונד מאלט וסונסקה הובילו את חובנטוד עם 15 נקודות כל אחד, כשריקי רוביו הצעיר קולע סל שדה אחד ב-25 דקות משחק. 31 נקודות של קינטרוס היריב כמעט חוללו הפתעה.

עוד קבוצת יורוליג רשמה ניצחון, וזוהי ריאל מדריד. הבלאנקוס גברו 65:80 בחוץ על מנורקה, כשפליפה רייס, כרגיל, מנצח על החבורה. הגבוה הספרדי קלע 20 נקודות וקלט 11 כדורים חוזרים עבור ריאל, כשאלכס מומברו מוסיף 12 ולואיס בולוק ומרקו תומאס 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully