וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.1

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ורדר ברמן החתימה את ז'וזה אלכס איקנג, קשרה האחורי של שטוטגרט. השחקן צפוי בתחילה להשתייך לסגל המילואים של הקבוצה.

* וולפסבורג צירפה את היפני יושיטו אוקובו. החלוץ בן ה-26, ששיחק בעברו במאיורקה, יהיה היפני השני בקבוצה הגרמנית.

* דייגו קלימוביץ' הוותיק עבר מדורטמונד לבוכום. הקבוצה מתחתית הבונדסליגה תהיה התחנה השלישית של החלוץ הארגנטינאי בן ה-34 בגרמניה.

* ניס הצרפתית החתימה את חלוצה בן ה-23 של איפטינגה הברזילאית, אדאילסון, על חוזה לשלוש וחצי שנים. כמיליון יורו עשו את הדרך ההפוכה.

שמועות

* ג'רמיין דפו מוכן לחזור לטוטנהאם. חלוץ פורטסמות משתוקק לשוב ולשתף פעולה עם הארי רדנאפ, מאמנו לשעבר בפומפי, וכעת ממתין להצעת רשמית של התרנגולים.

* סטיוארט דאונינג, קפטן מידלסבורו, צפוי אף הוא לעבור לטוטנהאם. הקשר השמאלי ביקש להיות מוצב ברשימת ההעברות, כשהלונדונים, בנוסף לליברפול, הם המועמדים הבכירים לקלוט אותו.

* מרקוס אנג'לרי, מגן אסטודיאנטס לה פלטה הארגנטינאית, קרוב לסיכום באינטר. השחקן בן ה-25, המיועד להיות בהרכב הנבחרת של דייגו מראדונה, מסיים ביוני את חוזהו ועל פי סוכנו יחתום בימים הקרובים לארבע שנים.

* נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, מצוי במשא ומתן עם חלוצה של אינטרנסיונאל, נילמאר. שחקנה לשעבר של ליון היה מלך שערי אינטר הברזילאית בגביע הסודאמריקנה בו זכתה העונה, וכבר בפגרת הקיץ נעשה ניסיון מצד האיטלקים לעבירו אליהם.

* חלוץ סטנדרד ליאז', מילאן יובאנוביץ', נמצא על הכוונת של אסטון וילה כמחליף לנורבגי ג'ון קארו. הסרבי בן ה-27 יצטרך לבחור בין האנגלים לשטוטגרט, שכרגע נראית כפייבוריטית לרכוש אותו.

* פיורנטינה, הקרובה להעביר את מנואל דה קוסטה ליובנטוס, מעוניינת באנדראה ראג'י כמחליפו. הבלם בן ה-24 שהגיע לפאלרמו מאמפולי, נמצא על הכוונת של מספר קבוצות נוספות, ביניהן סמפדוריה.

* קווין מונה פאקה, חלוץ לאנס מהליגה הצרפתית השנייה, מבוקש על ידי מארסיי, פ.ס.ז' וליל, כשגם ארסנל ופיורנטינה מביעות עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully